سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 89/7/14, 7:40 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم اعم از مراجع عظام، حوزویان، دانشگاهیان، کسبه و نخبگان حوزه برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب، مقدمات مناسبی چیده‌اند و برای حضور معظم له، لحظه شماری می‌کنند.

 

  مراجع عظام، مدرسین و بدنه حوزه‌های علمیه قم همگی نسبت به کارایی و تأثیرات مثبت و خدمات ایشان در همه زمینه‌ها خصوصاً در رابطه با حوزه سخن به میان می‌آورند و سفر آتی را هم بسیار پربار و پربرکت می‌دانند.
بزرگان حوزه در کنار همه مردم قم، هیچ کدام از تدابیر و خدمات بسیار تأثیرگذار رهبر فرزانه انقلاب را فراموش نمی‌کنند.
شکوفایی، رشد و بالندگی را در تمام سطوح حوزه، مؤسسات علمی و دینی و دیگر مراکز این شهرستان پس از سال 79 می‌توان به وضوح مشاهده کرد و یقیناً معظم له در سفر آتی خود، برنامه‌ها و طرح‌هایی را برای رفع مشکلات و چالش‌های تمام بخش‌ها از جمله مراکز علمی و حوزوی خواهند داشت.
در طول ده سالی که مقام معظم رهبری به قم سفر رسمی نداشته‌اند، به صورت دائم با مراجع عظام، حوزویان و دیگر نخبگان علمی و اندیشمند، دیدارهایی داشته‌اند که در روند امور بسیار تأثیرگذار بوده است و عدم گسستن این ارتباطات، نشاندهنده تعامل بسیار محکم معظم له با مراجع و حوزویان است.
در طول هفته‌های اخیر حرف‌های همه مردم پیرامون سفر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است و شور و نشاط و امید در قم موج می‌زند که نشان دهنده میثاق مردم و جامعه طلاب با رهبرشان است.
با توجه به آنکه حوزه علمیه قم، بزرگ‌ترین حوزه در جهان اسلام است و مکتبی جهانی به شمار می‌آید، برکات و اثرات مثبت سفر رهبر فرزانه انقلاب تنها منحصر به شهر قم و ایران نمی‌شود و در تمام جهان اسلام، می‌توان اثرات مثبت آن را مشاهده کرد.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات