سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب

» آدرس جدید وبلاگ لیلة القدر ( چهارشنبه 103/2/12 )
» بعد سیاسی و اجتماعی حج ( چهارشنبه 103/2/12 )
» راز نهفته در ذکر "تلبیه" ( چهارشنبه 103/2/12 )
» دستورالعمل عرفانی سفر حج ( چهارشنبه 103/2/12 )
» پیامک های حج ( چهارشنبه 103/2/12 )
» دعوت عبادی و معنوی ( چهارشنبه 103/2/12 )
» عرفات، سرزمین اشک و دعا ( چهارشنبه 103/2/12 )
» دانلود کلیپ حج ابراهیمی ( چهارشنبه 103/2/12 )
» مکّه مکرّمه ( پشت زمینه سه بعدی و متحرک ) ( چهارشنبه 103/2/12 )

لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 89/5/19, 5:52 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی فارس در ماه مبارک رمضان توسط مدیر کل این سازمان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس امروز "18مرداد" در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی کامل برای اعزام سه هزار نفر از مبلغین از دفتر تبلیغات اسلامی قم، مشهد، اصفهان و بومی فارس اعزام خواهند شد.

وی افزود: انجام تبلیغات شکلی در سطح شهر و فضا سازی تبلیغی، برگزاری شبهای قدر و شب شهادت امیر المومنین علی (ع)، هماهنگی با کلیه روحانیون ائمه جماعات مساجد، روحانیون مستقر برای آمادگی کامل و انجام سخنرانی های متنوع و مرتبط با مسائل روز از جمله برنامه های این سازمان در ماه نزول قرآن خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی نژاد، توزیع قرآن با قیمت تمام شده در سطح جامعه، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح استان و در سطح شهر شیراز، تغذیه فکری و نرم افزاری روحانیون از طریق اهدا کتاب "ره توشه رمضان"، برگزاری جلسات ترجمه و تفسیر قرآن کریم در سراسر استان فارس بالغ بر 300 جلسه و اجرای کلاس های ترجمه و مفاهیم بالغ بر یک هزار و 200 کلاس از دیگر برنامه های تدوین شده سازمان عنوان کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس افزود: برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم در مساجد و مراکز قرآنی شامل قرائت در چهار سطح، آموزش حفظ یک جز قرآن کریم ویژه بزرگسالان، اجرای کلاس های تربیت معلم روخوانی، روانخوانی قرآن کریم در 10 منطقه ویژه استان فارس و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و آموزش احکام در مساجد توسط ائمه محترم مساجد را ردر ماه مبارک رمضان به اجرا خواهیم رساند.

وی ضمن اشاره به برنامه موفق غبار روبی بیش از چهار هزار مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان در دهه نکوداشت مساجد گفت: هماهنگی با کلیه ائمه جماعات مساجد فارس در خصوص برگزاری مطلوب شب های قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی (ع)، هماهنگی با کلیه تشکل های دینی در سطح استان و ادارات از جمله هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و مراکز دینی در خصوص اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و همچنین فضا سازی تبلیغی و ایجاد فضای معنوی ویژه رمضان مبارک در سطح شهر از دیگر برنامه هایی است که برای ماه ضیافت الله در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد یادآور شد: توزیع اقلام فرهنگی از جمله ادعیه های وارده، قرآن کریم و انتباه ویژه ماه مبارک، برگزاری کارگاه آموزشی رفتار و اخلاق مبلغ در دو گروه مبلغات سنتی، حوزوی و دانشگاهی با حضور حجت الاسلام کاویانی، مدیرگروه برنامه ریزی معارف اسلامی صدا و سیمای فارس و همچنین برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه مبلغات با حضور عیسی خانی، مدرس حوزه در برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای اینماه پرخیر و برکت در نظر گفته شده است.

وی از برگزاری همایش شبکه فارسی وان با حضور دکتر اکبری و همچنین جلسات بانوان فعال و فرهیخته عرصه فرهنگ دینی با موضوعات عفاف و حجاب ویژه مبلغات خبر داد.

مدیر کل سازمان تیلبغات اسلامی فارس در پایان ضمن اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگار یک مبلغ اجتماعی و دینی است که به مردم آگاهی می دهد و می توان این افراد را به عنوان یک پیامرسان و امین مردم خواند.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات