سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 89/1/19, 2:40 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد:

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد فاطمه الزهرا (س) شیراز برگزار می‌شود 

مراسم بزرگداشت روز ارتش و سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری  ایسنا امیرسرتیپ دوم ستاد هوشنگ حیدری فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد در آستانه سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و 29 فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی گفت:‌ رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به منظور نمایش انضباط و اقتدار و سلحشوری روز 29 فروردین در محل بلوار استقلال شیراز برگزار می‌شود.


مراسم رژه روز ارتش با حضور رییس جمهور


وی با گرامیداشت یاد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اظهار کرد:‌ جوانان نیازمند شناخت روحیات والای شهید صیاد شیرازی هستند. وی با بیان اینکه صیاد شیرازی فقط متعلق به ارتش نیست،‌ ادامه داد:‌ شهید صیاد شیرازی انسان والا مقامی بود که در همه زمینه‌ها می‌تواند الگویی برای همه مردم باشد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به رشادت‌ها و ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی شهید صیاد شیرازی اضافه کرد:‌ منافقانی که در تمام سالیان پس از انقلاب از هیچ دشمنی با مردم فروگذار نکردند،‌ با شناخت دقیق نسبت به اعتقادات آن شهید بزرگوار اقدام به ترور این فرمانده رشید و ولایت مدار کردند.
وی از صیاد شیرازی با عنوان شهید ملی یاد کرد و از رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعت خواست ویژگی‌های بارز وطن دوستی ولایت‌مداری و رفتاری و اخلاقی شهید صیاد شیرازی را برای و مردم تبیین کنند.
وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی روز 21 فروردین ماه در مسجد فاطمه الزهرا (س) شیراز برگزار می‌شود فرمانده ارشد ارتش در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد از برگزای یادواره شهدای ارتش در استان کهکیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:‌ 200 خانواده شهید ارتش در استان کهکیلویه و بویراحمد وجود دارندکه 5 تیم فرماندهی ارشد نظامی ارتش ظرف یک هفته با همه آنها دیدار خواهد کرد و با همکاری استانداری و بنیاد شهید این استان یادواره شهدای ارتش 31 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: محفل انس با قرآن نیروهای مسلح روز 28 فروردین ماه با حضور نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود،‌ وی ادامه داد: در این محفل انس با قرآن قاریان برجسته نیروهای مسلح آیاتی از کلام الله مجید را قرائت خواهند کرد.
وی از برگزاری همایش « مرتضی علی »‌ در روزهای 24 تا 26 فروردین ماه خبر داد و افزود:‌ این همایش به پاسداشت یاد شهید مرتضی آوینی و شهید علی صیاد شیرازی روزهای 24 تا 26 فروردین ماه در تالار صدرا و سینای شیراز برگزار می‌شود.
فرمانده ارشد ارتش در استان فارس ادامه داد:‌ این همایش با همکاری سپاه فجر استان و با حضور اساتیدی از گروه معارف جنگ و گروه روایت فتح برگزار می‌شود.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات