سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 88/11/9, 9:47 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

همزمان با سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی، به همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جانشین نمایشگاه بزرگ سیاسی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین‌ میرمحمدی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اعلام برنامه‌های فرهنگی تبلیغی این وزارتخانه در دهه فجر امسال، افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آگاه‌سازی سیاسی و ارتقاء بصیرت سیاسی آحاد جامعه اقدام به برپایی نمایشگاه بصیرت سیاسی می‌نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار و با هدف افزایش بصیرت سیاسی کارکنان نیروهای مسلح و آحاد جامعه در 12 غرفه با محتوا و موضوعات متنوع سیاسی و با بهره‌گیری از قالب‌های هنری و بصورت علمی و نشست‌های تخصصی سیاسی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی با برشمردن موضوعات این نمایشگاه نظیر حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری و نقش منافقین در حوادث بعد از آن، امریکا شیطان بزرگ، نقش امام و رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، بازتاب جهانی انقلاب اسلامی، خط تروریسم، اسراییل و وهابیت برای جهان اسلام و همچنین بصیرت، قومیت‌گرایی و جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان را از اهم موضوعات نمایشگاه عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تصویب 21 برنامه کلان فرهنگی و اعلام بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ دفاعی از سوی این وزارتخانه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رونمایی از ماهواره‌های ملی طلوع، مصباح و دانشجویی، افتتاح مرکز سه بعدی ماهواره‌ای، بهره‌برداری از آزمایشگاه مجازی سه بعدی ماهواره‌ای و چندین پروژه دفاعی دیگر در این ایام عملیاتی خواهند شد.

وی همچنین برگزاری همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات قرآنی و ختم آن، چاپ ویژه‌نامه‌های گلبانگ انقلاب و بصیرت، رونمایی از چند تمبر یادبود، تهیه نماهنگ‌های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی، مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار و حضور گسترده کارکنان وزارت دفاع در مراسم دوازدهم بهمن و راهپیمایی سراسری 22 بهمن و ده‌ها فعالیت فرهنگی دیگر را از جمله برنامه‌های وزارت دفاع برشمرد.

حجت‌الاسلام میرمحمدی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام سی و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی به همه مردم و کارکنان نیروهای مسلح از تمامی سازمان‌ها، نهادها و مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایرانی اسلامی دعوت کرد تا به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در مراسم راهپیمایی دشمن‌شکن روز 22 بهمن ماه در صحنه گسترده داشته باشند.
خبرگزاری شبستان


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات