سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 88/11/9, 1:59 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 مسئول دبیرخانه کانون های و فرهنگی مساجد فارس از اجرای ویژه برنامه سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیش از 450کانون این استان خبر داد.

منصور روشن ضمیر برگزاری همایش"فجریون" را از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر ذکر کرد و به خبرنگار شبستان گفت: این همایش 15بهمن و برای دومین سال با حضور بیش از 120هزار دانش آموز طرح از مدرسه تا مسجد در مصلا های نمازجمعه شهرستان های استان فارس برگزار می شود که با قرائت قرآن، سخنرانی و برنامه های متنوع فرهنگی همراه است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پیوند نسل سوم و چهارم میهن اسلامی با ارزش های والای انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری همایش فجریون است.

وی از طراحی، تهیه و توزیع بنر ویژه دهه فجر جهت نصب در کانون های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: تجهیز کتابخانه های مساجد استان نیز همزمان با فرا رسیدن ماه بهمن و در آستانه ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفته و در این راستا 230 قفسه، کتاب و قرآن در حال توزیع است.

روشن ضمیر جشنواره سرود نماز تحت عنوان "نغمه های آشنا" را از برنامه های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: این همایش با حضور دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان 14 بهمن در تالار شهید آوینی دبیرخانه کانون های مساجد فارس در شیراز برپا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری جشنواره "شعر انقلاب" همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور شاعران عضو کانون های مساجد فارس در دو گروه خواهران و برادران در سطح استان برگزار می شود که اولویت شرکت در این جشنواره با دانش آموزان طرح از مدرسه تا مسجد است.

وی از برگزاری همایش "آسمانی ها" با حضور رابطین از مدرسه تا مسجد اعزامی به مشهد مقدس در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: از شرکت کنندگان در طرح شبنم حضور با عنوان "نماز، نیاز من" که در این طرح دانش آموزان طرح از مدرسه تا مسجد خاطرات خود را از اولین اقامه نمازشان از بدو رسیدن به سن تکلیف در قالب مقاله یا نقاشی ارسال کرده اند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبرگزاری شبستان فارس


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات