سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 88/11/9, 1:57 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی

به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر علی اکبر صفی پور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس گفت: اولین نمایشگاه اسناد و مدارک فارس در انقلاب اسلامی  با ارائه گزیده ای از اسناد، کتاب، عکس، روزنامه و اعلامیه های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی  از "12بهمن" به مدت 10 روز در طبقه زیرین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان فارس پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی در فارس از 12 بهمن ماه جاری  پذیرای علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی است.

رییس بنیاد فارس شناسی ادامه داد: تاکنون امکان برپایی چنین نمایشگاهی نبود که به یاری خداوند متعال این مهم امسال برای نخستین بار به اجرا در می آید.

به گفته وی، فراهم کردن بستری مناسب برای پژوهشگران انقلاب اسلامی و فرهیختگان جامعه و همچنین آگاهی بخشی به عموم جامعه از جمله اهداف این نمایشگاه 10 روزه خواهد بود.

صفی پور ادامه داد: اطلاع رسانی به نسل جدید انقلاب که در بحبوحه این واقعه عظیم تاریخی حضور نداشتند از جمله برنامه ها و اهداف سازمان است که انقلاب اسلامی را به عنوان رخدادی بزرگ و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران و مجاهدت های مردم در این راه برای نسل سوم و چهارم تبیین کرد.

وی مهم ترین وظیفه سازمان اسناد را روشن کردن بخش های مختلف تاریخ برای مردم جامعه خواند و تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی نیز بنا به فراخور و توان خود رشادت های مردم را در برابر ظلم استبداد جهانی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان می کنند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان فارس از اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، دانش آموزان، پژوهشگران و طلاب علوم دینی جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

علی اکبر صفی پور از رسانه های جمعی خواست تا با انعکاس سریع و به موقع این رویداد مهم این سازمان را در اطلاع رسانی نمایشگاه یاری کنند. 

خبرگزاری شبستان فارس


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات