سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 88/11/9, 1:30 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در رویکرد راهیان نور بازنگری شود و با ایجاد وحدت رویه در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور این کار فرهنگی و ماندگار را به سرمنزل مقصود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در همایش مدیران راهیان نور سپاه‌های استانی سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمن، گفت: امروز هجمه‌های دشمن را به وضوح می‌بینیم و در آینده هم خواهیم دید، پس با حضور آگاهانه و بانشاط می توان به جنگ نرم دشمن رفت.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: دشمن با فتنه خود کشور را با آشوب و بلوا مواجه کرد تا کام شیرین مردم در انتخابات را تلخ کرد.
فضلی در ادامه گفت: راهیان نور بستری بسیار مناسب برای مقابله با فتنه دشمن است و می‌تواند با ایجاد بصیرت در میان مردم دشمنان را مأیوس کند.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید در رویکرد راهیان نور بازنگری شود و با ایجاد وحدت رویه در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور این کار فرهنگی و ماندگار را به سرمنزل مقصود برسانیم.
فضلی در ادامه اظهار داشت: باید به یادمان‌های شهدا و عملیات‌ها توجه شود تا این مکان‌ها محلی برای بازگویی تاریخ جنگ باشد و اداره این یادمان‌ها هم از مسائل مهم است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و وحدت رویه یک کار فوق العاده انجام داد چون بازدید صرف یادمان‌ها هیچ اطلاعاتی به کاروان‌های راهیان نور نمی‌دهد بلکه باید برای زائران برنامه‌های مفید تدارک دیده شود تا این عزیزان بتوانند از حضور خود در یادمان‌ها حداکثر استفاده را ببرند.
وی افزود: اداره یادمان‌های هر استان باید توسط خود آن استان صورت گیرد و دیگران هم به یاری آن استان خواهند شتافت، ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که هر ساله افراد بیشتری در مناطق عملیاتی حضور یابند و در این راه هر چه موفقتر عمل کنیم، می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اشاعه دهیم.
فضلی با اشاره به محل اسکان زائران راهیان نور، گفت: باید زائران در بهترین محل‌های ممکن اسکان پیدا کنند، زائران مهمانان عزیز شهدا هستند و باید به بهترین نحو از این عزیزان پذیرایی کرد.
وی با تأکید به امر تغذیه و ترابری کاروان‌های راهیان نور افزود: روایتگری هم در راهیان نور از مهمترین بخش‌های این عملیات فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد چون این بخش در ایجاد بصیرت نقش بسیار مهمی دارد و غفلت از این موضوع این عملیات را دچار مشکل خواهد کرد.
فضلی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در نظر داریم هر ساله 2 شهید بزرگوار را برای مردم ایران و بخصوص زائران کاروانهای راهیان نور معرفی کنیم که امسال 2 شهید بزرگوار شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی از فرماندهان ارتش و شهید سرلشکر مهدی زین‌الدین از شهیدان سپاه به کاروانهای راهیان نور معرفی و سالهای آینده هم شهیدان دیگر معرفی خواهند شد.
در بخش دیگری از این همایش سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج با اشاره به حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور، گفت: امسال هدف ما در راهیان نور، نوآوری است که امیدواریم بتوانیم این عملیات فرهنگی بزرگ را نسبت به سالهای گذشته بهتر انجام دهیم.
وی افزود: ما باید با توجه به نیاز جوانان و جامعه برای راهیان‌نور برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم فرهنگ نورانی و انسان ساز جبهه را به نسل کنونی انتقال دهیم چون دوران هشت ساله دفاع مقدس کشورمان غنی‌ترین و فرهنگ‌سازترین امری است که باید به آن توجه کافی شود.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: اگر ما بتوانیم نسل کنونی جامعه را با فرهنگ جبهه و شهادت پیوند دهیم مطمئنا می‌توانیم با هجمه و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن مقابله کنیم، چون فرهنگ جبهه، فرهنگ دشمن ستیز، مقاومت، انسانیت و از جان گذشتگی است.
مسئول راهیان نور بسیج افزود: اگر امروز همه چیز داریم به خاطر ایستادگی و مقاومت شهدای دفاع مقدس است که به مردانگی و پایداری خود عزت و بزرگی را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات