سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 88/11/6, 2:48 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 مسئول کمیته زنان دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر این کمیته با بیش از 108 هزار و 320 برنامه در قالب 17 محور فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

مریم مجتهد‌زاده، مسئول کمیته زنان دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست تشریح برنامه‌های این کمیته با اشاره به اینکه 17 بهمن با عنوان "انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، رسالت و منزلت زن" نام‌گذاری شده است، گفت: در ایام دهه فجر سال جاری این کمیته با بیش از 108 هزار و 320 برنامه در قالب 17 محور فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، افتتاحیه، کارگاه‌ آموزشی، انتشارات، نشست‌های علمی- تخصصی، تقدیر و تجلیل طرح‌ریزی شده که با موضوع زنان اجرا خواهد شد.

مجتهدزاده با اشاره به اینکه برنامه‌های در دست اجرا در این ایام از سوی 22 استان و 24 دستگاه اجرایی به کمیته زنان ستاد بزرگداشت اعلام شده است به میان اهم برنامه‌های در دست اجرا به تفکیک موضوع پرداخت.

رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: برگزاری همایش بررسی حقوق زنان در انقلاب‌های بزرگ جهان توسط بسیج جامعه زنان، برگزاری همایش انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، رسالت و منزلت زن در استان کردستان، برگزاری همایش مادران بصیرت "بزرگداشت مادران و همسران شهدای انقلاب" در استان مازندران، معرفی و تجلیل از طرح‌ها و پیشنهادات برتر در زمینه اصلاح الگوی مصرف توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، تدوین کتاب زن و حضور سیاسی، اجتماعی در دهه چهارم توسط بسیج جامعه زنان و اعلام فراخوان مقاله با دو موضوع از عاشورای حسینی تا انقلاب خمینی و زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره) در استان مازندران از برنامه‌هایی است که برای ایام دهه فجر تدوین و طراحی شده است.

مجتهدزاده برگزاری نمایشگاه حجاب، عفاف و لباس توسط وزارت آموزش و پرورش، برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و محصولات فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره فرهنگی ورزشی توسط سازمان تربیت بدنی، افتتاح پارک بانوان زنجان در این استان، افتتاح شرکت تعاونی زنان در استان سمنان، چاپ تمبر یادبود سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و راه‌اندازی کاروان‌های محرومیت‌زدایی در چند استان کشور توسط بسیج جامعه زنان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

مسئول کمیته زنان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای مرکز امور زنان و خانواده در ایام دهه فجر گفت: نثار گل به مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست خواهران مسلمان خارجی مقیم ایران، انجام طرح پژوهشی بررسی عملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد زنان و خانواده در امر کارآفرینی، برگزاری نشستی با حضور همسران سفرای خارجی و غیره از رئوسی است که در این زمینه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های در دست اجرای کمیته زنان در دو محور فرهنگی و اجتماعی به ترتیب 84 هزار و 640 و 23 هزار و 680 برنامه است، اظهار داشت: این در حالی است که تعداد کل برنامه‌های در دست اجرا در استان‌ها با 28 هزار و 720 و در دستگاه‌های اجرایی با 79 هزار و 600 برنامه مدیریت و پیگیری می‌شود.

مجتهدزاده، استان فارس را به عنوان نخستین استان از نظر تعداد برنامه‌ها در ایام دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: این استان با تعداد هشت هزار و 292 برنامه در رتبه نخست برنامه‌‌ها قرار دارد، علاوه بر این بسیج جامعه زنان نیز با اجرای بیش از 35 هزار برنامه بیشترین برنامه را در ایام دهه فجر خواهد داشت. 


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات