سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/9/21, 3:22 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

سنگر ارشاد مردم( محل زندگی و شهادت شهید آیت‌الله دستغیب ) نباید هم‌اکنون به یک مخروبه تبدیل شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز:
محل زندگی و شهادت شهید محراب در شیراز باید بازسازی و احیا شود
خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به تغییرهای جغرافیایی موجود در محل زندگی و شهادت شهید آیت‌الله دستغیب گفت: باید محل زندگی و شهادت این شهید بزرگوار به عنوان یک سنگر حضور مردم و ارشاد آنان حفظ شود.

مجید عباسی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به تخصیص اعتبار ویژه در شهرداری‌ برای بافت تاریخی ـ فرهنگی، برای اجرای ‌طرح احیا و بازسازی منزل و محل شهادت شهید آیت‌الله دستغیب، متاسفانه در مسیر قرار گرفتن و تغییر فیزیکی منطقه مانع از اجرای این طرح شد.


عباسی با تاکید بر اینکه این سنگر ارشاد مردم نباید هم‌اکنون به یک مخروبه تبدیل شود، افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم این سنگر ارزشمند را احیا کنیم.
وی گفت: در فارس شهید دستغیب مردم را با انقلاب و امام (ره) آشنا کرد و هم اکنون به عنوان سیدالشهدای استان فارس می‌توان از او یاد کرد.
معاون فرهنگی شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری شیراز همزمان با سالگرد شهادت شهید آیت‌الله دستغیب اشاره کرد و از مهم‌ترین آن را تبلیغ‌های محیطی با معرفی کتاب‌های شهید به مردم، ارسال 20 هزار پیامک به تلفن همراه شهروندان شیرازی، توزیع 10 هزار بروشور از زندگینامه این شهید بزرگوار در مدارس، گلباران آرامگاه شهید دستغیب و برگزاری نمایشگاه‌های‌ کتاب در فرهنگسراها عنوان کرد.
عباسی گفت: بعداز ظهر پنج‌شنبه نیز با حضور آیت‌الله هاشم دستغیب فرزند این شهید محراب ابعاد شخصیتی ایشان در تالار آزادی بوستان آزادی شیراز بررسی شد.
وی اضافه کرد: در این روزها تورهای گردشگری به سمت حرم شهید دستغیب سوق داده می‌شود.
معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: در صورتی‌که امروز بتوانیم با روش‌های جدید و ارزشی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و در میان نسل‌های آینده انتقال دهیم، این فرهنگ ماندگار می‌شود.

آلبوم تصاویر شهید دستغیب

 http://eglantine.persiangig.com/image/


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات