سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/9/7, 10:27 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 فرمانده کل سپاه پاسداران‌:
مقابله با دشمن در جنگ نرم بر عهده یکایک مردم است
خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مقابله با دشمن در جنگ نرم بر عهده یکایک مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمدعلی جعفری در جمع پر شور بسیجیان شیراز افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی نیاز به بسیج داشت که اثرات آن را امروز متوجه می‌شویم.
وی گفت: اگر بسیج تشکیل نشده بود هنوز خرمشهر و بسیاری از نقاط ایران دست دشمنان بود و باید به‌دنبال آزادسازی آن بودیم.
جعفری افزود: اگر بسیج نبود معلوم نبود، آیا سرنوشت اسلام چه بود و چه وضعیتی داشتیم.


وی گفت: هرجا که مشکلی برای کشور پیش می‌آید مسئولان مختلف به‌عنوان بسیجی در هر لباسی به مردم خدمت می‌کنند.
فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر بسیج نبود، با دشمنی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، معلوم نبود چه سرنوشتی را در انتظار داشتیم و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف نگاه اسلامی و محوری داشته است.
جعفری گفت: اگر بسیج نبود وابستگی و زیر سلطه بودن ایران را باید می‌دیدیم، سازندگی و محدودیت‌زدایی نیز در کشور نبود و ما نمی‌توانستیم حرکت به سمت عدالت و توسعه را داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات پس از انتخابات اشاره کرد و افزود: در آخرین توطئه همه‌جانبه دشمن که از انتخابات 88 می‌گذرد و شاهد آن فتنه‌گری هستیم، اگر بسیج نبود معلوم نبود چه وضعیتی داشتیم و شاید فتنه‌گران به اهداف خود می‌رسیدند و اگر بسیج نبود راه امام و انقلاب بی‌تردید متوقف و آمریکا به ایران مسلط می‌شد و نامی از ایران اسلامی نیز باقی نمی‌ماند.
فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد: از بین بردن محتوای انقلاب از اهداف فتنه‌گران بود که با حضور بسیجیان این توطئه عظیم خنثی شد.
وی گفت: بسیج ضامن استمرار انقلاب اسلامی و حفظ اسلام و پایداری حق علیه باطل است.
این فرمانده سپاه اضافه کرد: شما بسیجیان باید بر خود ببالید که پوشیدن این لباس مقدس با سرنوشت انقلاب گره خورده و اتفاقی که در ایران اسلامی افتاده و 30 سال از آن می‌گذرد دشمنان را دست‌خوش تنگناه‌های عمیق کرده است.
جعفری گفت: اگر فکر کنیم تنها تهدید نظامی به سمت ایران است این اشتباه بزرگی است چراکه زمان تهدید نظامی سپری شده، به‌ویژه در مورد نظام جمهوری اسلامی که اکثریت قاطع بیش از 95 درصدی ایران حاضر به دفاع از نظام و انقلاب هستند و دل و جان در گرو این راه می‌گذارند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به‌دنبال گرفتن محتوا و شکل نظام اسلامی هستند و همه به‌دنبال این هستند تا جمهوری اسلامی را از محتوا تهی کنند.
وی افزود: عدالت محوری، ظلم‌ستیزی، ایستادگی در مقابل دشمنان از محتوای نظام است که دشمنان به‌دنبال گرفتن آن هستند.
جعفری اعلام کرد: دشمنان می‌خواهند نظام ما به‌ سمتی ببرند که نظام بین‌المللی می‌پسندد نه نظام اسلامی و قرآنی.
این سردار دوران دفاع مقدس گفت: ما باید توجه خود را بیش از گذشته به این نکات معطوف کنیم و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری تا حضور بسیج است دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی افزود: آنچه که امروز باید توجه کنیم نقش بسیج در آینده انقلاب و نظام اسلامی است و امروز به برکت خون شهیدان و امام راحل (ره) این عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به ما رسیده است.
فرمانده سپاه پاسداران گفت: نقش بسیج در آینده و تهدیدات پیش‌رو حساس است و باید بدانیم زمانی که رهبر انقلاب این توصیه‌ها را دارند توجه خود را بیشتر کنیم.
وی بیان داشت: انقلاب ما به تهدید‌های سرد و نیمه سرد و تهدید‌های سیاسی مواجه است که باید برای آن آماده باشیم و با آنها مقابله کنیم.
جعفری گفت: امروز در دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم که همراه با عدالت باید در این زمینه قدم برداریم و بدون هدف تلاش ما میسر نیست.
وی ادامه داد: بسیج در آینده انقلاب نقش حساسی دارد و باید قدر جایگاه خود را در نظام بدانیم و برای انجام دادن تکالیف آینده خود را آماده کنیم.
فرمانده سپاه خطاب به بسیجیان گفت: امروز باید به نیاز آینده توجه کرد و تکلیفی که بر دوش ما است با توجه بیشتری آن‌را اجرا کنیم.
وی اظهار داشت: هر بسیجی که توان خلاقیت، نوآوری را دارد باید کمال بهره‌بری را برای پیشرفت کشور به‌کار بگیرد.
فرمانده سپاه پاسداران از بسیجیان خودسازی معنوی و ارتباط و نزدیکی با خدای متعال و تقویت باور‌های دینی را خواستار شد و گفت: اگر این روش را در پیش نگیریم از کاروان حق عقب می‌افتیم.
جعفری افزود: بسیجی اگر بینش سیاسی خود را بالا نبرد نمی‌تواند دشمن‌شناسی داشته باشد که باید در این زمینه نیز خود را تقویت کند.
وی گفت: برای دشمن‌شناسی راهی جز بصیرت نیست و دشمن از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و برای اینکه اقدامی در خودسازی داشته باشیم باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم.
جعفری اضافه کرد: مقابله با دشمن در جنگ نرم بر عهده یکایک مردم است.
وی افزود: اگر بصیرت نداشته باشید نمی‌توانید در مسیر عدل حرکت کنید و باید بصیرت و بینش و آگاهی داشته باشید.
فرمانده سپاه خطاب به بسیجیان گفت: اطلاعات خود را افزایش دهید و به شایعات نیز توجه نکنید.
وی همچنین اقدام عملی و به‌موقع را از بسیجیان خواستار شد و گفت: با سخت‌کوشی و خالص کردن نیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه حرکت کنید.
جعفری اظهار داشت: شعار بسیج توجه علمی و خدمت‌رسانی به مردم است که ما مفتخریم که در خدمت بسیج هستیم و زمینه را برای رشد و تعالی جامعه آماده می‌کنیم.

*‌زمان تهدید سپری شده است

‌فرمانده کل سپاه ‌با اشاره به اینکه زمان تهدید سپری شده است، گفت: بیش از 95 درصد مردم ایران در صحنه حضور داشته و حاضر به دفاع از توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی از سوی استکبار هستند.
سردار جعفری‌ افزود: بسیج کلمه مقدسی که با سرنوشت انقلاب اسلامی گره خورده و دنیا را تکان داده است.
وی با اشاره به اینکه زمان تهدید سپری شده است افزود: بیش از 95 درصد مردم ایران در صحنه حضور داشته و حاضر به دفاع از توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی از سوی استکبار هستند.
جعفری همچنین اضافه کرد: اصول و مبانی جمهوری اسلامی بر اساس عدالت‌محوری، محرومیت‌زدایی، ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان و پایداری در مسیر حق و اصول قرآنی بنا شده است.
وی خاطرنشان کرد: تهدید امروز دشمنان داخلی و خارجی پس از انتخابات تهدید سخت، نیمه سخت و ایجاد جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: مهمترین تکلیفی که در این برهه از زمان بر دوش بسیجیان است، خودسازی معنوی و ارتباط با خداوند،‌ بصیرت و آگاهی سیاسی، اقدام عملی و به‌موقع و جهاد علمی از سوی اساتید،‌ دانشجویان و روحانیت است.
وی گفت: شعار امروز بسیج که مقام معظم رهبری آن را تأیید فرموده‌اند، جهاد علمی و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است، بنابراین می‌طلبد بسیج در عرصه سازندگی و دفاع از میهن اسلامی حضور قدرتمندانه داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه این سئوال در ذهن‌ها پیش می ‌آید که چرا حضرت امام در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم به تشکیل بسیج مستضعفین را گرفتند، گفت: اگر بسیج شکل نمی‌گرفت ایران اسلامی و انقلاب در مسیر واقعی خود قرار نداشت و در همان لحظات نخستین از سوی دشمنان و استکبار جهانی با شکست روبه‌رو می‌شد.
جعفری ادامه داد: اگر بسیج نبود تاکنون آمریکا به‌صورت مستقیم به ایران حمله می‌کرد و سرنوشت کشورمان مانند افغانستان و عراق می‌شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از فتنه انتخابات سال 88 خبر داد و افزود: تاکنون شش ماه از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان می‌گذرد که متأسفانه هنوز شاهد ادامه فتنه فتنه‌گران هستیم.
در پایان این مراسم که بیش از 10 هزار بسیجی حضور داشتند با شعارهای انقلابی حمایت مجدد خود را از رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.
انتهای پیام/‌ش10


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات