سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب

» آدرس جدید وبلاگ لیلة القدر ( چهارشنبه 103/2/19 )
» بعد سیاسی و اجتماعی حج ( چهارشنبه 103/2/19 )
» راز نهفته در ذکر "تلبیه" ( چهارشنبه 103/2/19 )
» دستورالعمل عرفانی سفر حج ( چهارشنبه 103/2/19 )
» پیامک های حج ( چهارشنبه 103/2/19 )
» دعوت عبادی و معنوی ( چهارشنبه 103/2/19 )
» عرفات، سرزمین اشک و دعا ( چهارشنبه 103/2/19 )
» دانلود کلیپ حج ابراهیمی ( چهارشنبه 103/2/19 )
» مکّه مکرّمه ( پشت زمینه سه بعدی و متحرک ) ( چهارشنبه 103/2/19 )

لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 88/8/29, 3:55 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

اعضای سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) ،با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، رییس سازمان بسیج مستضعفین ، سرداران سپاه و اعضای پایگاه های مقاومت بسیح تهران ، از جمله بسیج جامعه پزشکان، طلاب، هنرمندان، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، بسیج خواهران، اصناف، بسیج سازندگی، ورزشکاران، مهندسان، کارمندان و  کارگران وگروه رزمی ذوالفقار،در حرم مطهر امام خمینی(س) حاضر شدند و طی مراسمی با نثار تاج گل به مرقد آن بزرگوار ادای احترام کردند.


در این مراسم، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین  گفت: ما به نمایندگی از سایر بسیجیان می‌گوییم  اماما! می‌دانیم همچون سایر اولیای الهی زنده و ناظر بر اعمال و رفتارهای ما و آنچه بر ما می‌گذرد هستی. امروز به محضر تو آمده‌ایم تا سالگرد تاسیس شجره‌ طیبه‌ بسیج را تبریک بگوییم و 30 ‌سالگی آن را جشن بگیریم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: گفت: ‌اماما! از تمام زخم‌ها و تیر و ترکش‌هایی که در بدن ماست، گله‌ای نداریم؛ چرا که از مردانی که با تو پیمان بستند جز ایستادگی انتظاری نمی‌رود، از دشمن هم انتظاری جز دشمنی نیست. اماما! از زخم‌هایی که افراد بی‌وفا و انقلابیون پشیمان می‌زنند هم گله نمی‌کنیم؛ آنها که دل به دنیا بستند و دنبال دنیاطلبی رفتند و یا از دشمن ترسیدند، امروز وجودشان از صف انقلابیون پاک شده است؛ اما امروز از هیچ کدام از این‌ها گله نمی‌کنیم؛ امروز روز جشن است و ما از گله نمی‌گوییم.
وی ادامه داد: اماما! ما بعد از تو در مسیری که مشخص کردی حرکت کردیم و بسیجیان وفادار بودند. ما آمده‌ایم بگوییم به عهد خود با تو وفاداریم و پشتیبان ولایت فقیه خواهیم ماند.
سردارنقدی اضافه کرد: اماما! تو شاهد ایستادگی‌ها و مقاومت‌های ما بودی، ما در این سی سال مقاومت کرده‌ایم تا جایی که صدام عفلقی کمرش شکست و ذلیل و عاجز و خوار شد، ایستادیم تا مرتجعان منطقه که با تو دشمنی می‌کردند یکی پس از دیگری رسوا شدند،‌ منافقین هم خوار شدند و امروز فراری هستند. اماما! تو همه‌ی اینها را پیش‌بینی کرده بودی؛ فروپاشی شرق ، شکست صدام و مرتجعان منطقه و نابودی منافقین و حتی رفتن شاه، جزو پیش‌بینی‌های تو بود. امروز دو شعار و آرزوی تو هنوز مانده است؛ یکی مرگ و اضمحلال استکبار جهانی و آمریکا که در ظلم و جنایت ننگین‌ترین کارنامه را در تاریخ بشریت دارد. اماما این خواسته تو در شرف تحقق است .

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اماما امروز آمده‌ایم تا یک بار دیگر میثاق خود را تجدید کنیم و بگوییم با آرمان‌های تو تا آخر خواهیم ایستاد. وقتی بسیج را تاسیس کردی وعده دادی روزی الگوی مستضعفان و مظلومان جهان می‌شود و قرن پانزدهم ( هجری قمری) قرن شکست بت‌های بزرگ است و ما در سی سالگی اعلام می‌کنیم تا ظهور حضرت امام عصر(عج) و شکستن همه‌ کاخ‌های ستم خواهیم ایستاد و در شرایط امروز که اسلام باید توانمندی‌های مدیریتی خود را نشان دهد تلاش می‌کنیم خدمتگزار ملتی باشیم که شما می‌گفتید از مردم صدر اسلام بهتر هستند. ما 30 سال ایستادگی این ملت را شاهدی بر صدق ادعای شما می‌دانیم و با شما پیمان می‌بندیم که در سازندگی و تعالی علمی و پیشرفت و توسعه‌ فناوری در کشور تلاش کنیم و سرآمد شویم.
وی گفت: اماما با تو پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس و آخرین منزل در کنار ولایت فقیه و پشتیبان آن خواهیم بود تا پرچم مقدسی را که برافراشتی و امروز به دست امام عزیز، سیدعلی خامنه‌ای است به دست امام زمان برسانیم. 

http://www.jamaran.ir/fa 


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات