سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 88/8/25, 10:20 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

فرمانده سپاه فارس : تقسیمات سپاه در شیراز نوعی تغییرات تاکتیکی است 


 فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت : سپاه شیراز از این به بعد به دو ناحیه سپاه مقاومت تبدیل خواهد شد که سپاه ثارالله را در غرب شهر شیراز و سپاه بقیه الله را در شرق شهر شیراز در جهت تغییرات تاکتیکی خواهیم داشت.

   

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار غلامحسین غیب پور روز  در جمع بسیجیان سپاه ناحیه شیراز افزود : شیراز یک کلان شهر می باشد و با 10 یا 20 سال پیش متفاوت است و به همین خاطر باید در ساختار سپاه ناحیه شیراز یک تجدید نظر ریشه ای صورت می گرفت.
وی اظهارداشت : پس برگزاری جلسات مختلف به این نتیجه رسیدیم که شیراز از این به بعد دو ناحیه مقاومت سپاه داشته باشد و این دو ناحیه از 10 مهر به بعد رسما فعالیت خود را آغاز می کنند.
سردار غیب پرور ادامه داد : این دو ناحیه سپاه یکی در شرق و یکی در غرب شهر شیراز فعالیت می کنند که هر ناحیه سپاه دارای ستاد کامل و فرماندهی مستقل می باشد.
وی اضافه کرد : این دو ناحیه سپاه شیراز زیر نظر یک فرمانده تاکتیکی فعالیت می کنند که در حال تدوین آن هستیم و مسوولیت فرماندهی تاکتیکی این دو ناحیه بر عهده سرهنگ عباس حمیدی است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین سرهنگ عبدالرسول رضایی را به عنوان فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله شیراز و سرهنگ محمدتقی تذروی را به عنوان فرمانده ناحیه سپاه ثارالله شیراز معرفی کرد.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات