سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/8/24, 9:8 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

سردار محمد فرهادی در نشست خبری:

هفته بسیج امسال با شعار "بسیج مستضعفین؛ سی سال حضور آگاهانه"برگزار می شود

سپاه نیوز: رییس ستاد هفته بسیج با تشریح برنامه‌های سالروز صدور فرمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار "بسیج مستضعفین؛ سی سال حضور آگاهانه" از یکم تا هفتم آذر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار محمد فرهادی صبح امروز در نشستی خبری ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد هفته بسیج و تقارن آن با آغاز دهه پیشرفت و عدالت با اعلام نامگذاری ایام هفته بسیج تصریح کرد: روز اول با عنوان بسیج مستضعفین و ولایت مداری، روز دوم با عنوان بسیج مستضعفین ، نوآوری و تولید علم، روز سوم به نام بسیج مستضعفین و جهاد فرهنگی، روز چهارم با عنوان بسیج مستضعفین سازندگی و پیشرفت و روز پنجم که با سالروز تاسیس بسیج نیز همزمان است روز بسیج مستضعفین؛ سازمان دهها میلیونی نامگذاری شده است.


وی همچنین عناوین روز ششم و هفتم را به ترتیب بسیج مستضعفین ؛ جوانان و معنویت و بسیج مستضعفین؛ زنان و ایثارگران اعلام کرد.
سردار فرهادی برنامه های سازندگی و خدمات رسانی را اولین طیف از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌های ستاد هفته بسیج در این زمینه گفت: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم در طول هفته بسیج که توسط بسیج جامعه پزشکی صورت خواهد گرفت و نیز برپایی بیمارستان‌های صحرایی در سه استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی از جمله این برنامه‌ها است و علاوه بر آن با هماهنگی‌های صورت گرفته در روز 5 آذر کلیه بیمارستان‌های کشور به طور رایگان بیماران را ویزیت خواهند کرد.
سردار فرهادی همچنین تهیه جهیزیه برای زوج‌های محروم که همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به مناطق محروم کشور فرستاده خواهد شد و نیز خدمات مشاوره‌ای مهندسی ساختمان که به صورت صلواتی و توسط بسیج جامعه مهندسین صورت می‌گیرد را از دیگر برنامه‌های بسیج در قالب خدمت‌رسانی مراسم کلنگ زنی 100 پروژه دیگر، تجلیل از گروههای جهادی که بیش از 2 میلیون نفر شرکت کننده را شامل می‌شود و همچنین گردهمایی خیرین و خادمین بسیجی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این ستاد قرار دارد.
ر ییس ستاد هفته بسیج در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی هفته بسیج ، دیدار مسئولین و مدیران بسیج در مناطق مختلف با علما و ائمه جمعه و جماعات، رونمایی از 15 کتاب جدید در زمینه علوم انسانی نوشته شده توسط متخصصان بسیجی، مسابقه بزرگ وبلاگ نویسان بسیجی با شرکت 10 هزار وبلاگر بسیجی، برگزاری شبهای خاطره و تجلیل از شهدای دفاع مقدس عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و نیز دیدار بسیجیان از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همزمان با روز عرفه نیز مراسم دعای عرفه به طور همزمان در مصلای تهران و سه نقطه مرزی شلمچه، مهران و مرز خسروی برگزار می‌شود و علاوه بر آن برنامه ویژه‌ای هم به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم حضرت عبدالعظیم توسط سازمان بسیج مستضعفین انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: تجمع سراسری اصحاب فرهنگ و هنر در ارتباط با موضوع جنگ فرهنگی و راههای مقابله با آن و همچنین راهکارهای عملی اشاعه تفکر بسیجی و نیز برگزاری نمایشگاه کنگره فاطمه شناسی در استان اصفهان که ما حصل 18 کنگره استانی است از دیگر برنامه‌های ما در هفته بسیج است که با تکیه بر موضوعات فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه برگزار می‌شود.
به گفته سردار فرهادی همچنین قرار است طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور در برنامه‌ای با عنوان پرچمداران بصیرت با حضور در مرقد نورانی امام راحل و اهدای تاج گل، ضمن تجدید عهد با آرمانهای امام راحل (ره) با مقام معظم رهبری تجدید بیعت نموده و بر جان فشانی برای اجرای منویات معظم له تاکید نمایند.
وی همچنین از صدور بیانیه میثاق اصلاح الگوی مصرف با تکیه بر راهکارهای عملی خبر داد.
رییس ستاد هفته بسیج با اعلام برنامه‌های علمی و آموزشی هفته بسیج گفت: نشست جهادگران علمی بسیج در استانهای مختلف و نشست برگزیدگان کشوری در تهران، جشنواره مبتکران و مخترعان بسیجی در رشته‌های مختلف، افتتاح دو مرکز رشد و فناوری در تهران و کرمان و نیز افتتاح مدارس مجازی بسیج از جمله این برنامه‌ها هستند.
سردار فرهادی در ادامه کوه پیمایی خانوادگی بسیجیان سراسر کشور و نیز کوهپیمایی دانشجویی دانشجویان 200 مرکز دانشگاهی را از جمله برنامه‌های ورزشی هفته بسیج عنوان کرد.
وی در پایان از نمایش سازماندهی شده بسیجیان سراسر کشور در برنامه‌ای تحت عنوان حماسه ماندگار در روز تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه خبر داد و تاکید کرد: طیف بندی که در برنامه‌های امسال صورت گرفته باعث خواهد شد مخاطبان هر برنامه راحت تر از قبل بتوانند برنامه‌های مدنظر خود را انتخاب و در آن شرکت کنند و این قطعاً باعث گرم تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بسیج امسال خواهد شد.

http://sepahnews.com/shownews.Aspx?ID=2983356c-a18f-4fc9-949b-416e465e9812


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات