سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 88/7/14, 5:33 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

فرمانده انتظامی فارس در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی اعلام کرد از چهارشنبه 15 مهر نمایشگاه نیروی انتظامی دربوستان آزادی شیراز گشایش می یابد.سردار مویدی افزود : در مدت برگزاری این نمایشگاه شهروندان می توانند ضمن بازدید از 72 غرفه نمایشگاه از خدمات جانبی ارائه شده از سوی پلیس بهره مند شوند .


فرمانده انتظامی فارس افزود : در این هفته رزمایش امنیت و آرامش به صورت وسیع در سطح شهرستان شیراز برگزار خواهد شد که پلیس خلاقیت ها و نو آوری های جدید را به نمایش خواهد گذاشت .

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار علی اسدپور هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش قدرت پلیس ذکر کرد و به خبرنگاران گفت: استان فارس به واسطه تعدد و تنوع ماموریت ها و گستردگی جغرافیایی همواره با ایجاد خلل در نظم و انضباط اجتماعی روبرو بوده که پلیس در هفته نیروی انتظامی با اجرای رزمایش بهترین فرصت را برای ارتقا سطح آگاهی مردم، آمادگی بیشتر نیرو ها برای شرایط مختلف و استفاده از تجهیزات روز خواهد داشت.

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی فارس افزود: رزمایش امنیت و آرامش اجتماعی، "16مهر" از ساعت 15 در میدان گلستان و "17مهر" در چهارراه ستارخان شیراز به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: تلاش برای اجرایی کردن دستورالعمل های جدید، ایجاد روندی منسجم برای دستیابی به یک هدف منظم، ابتکار عمل و واکنش سریع و به موقع در مقابله با شرایط و استفاده از ظرفیت های بو جود آمده و امکانات مختلف از دیگر اهداف اجرایی این رزمایش خواهد بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس ترویج روحیه بسیجی، سلحشوری و اعتماد به نفس در ماموریت ها از جمله اهداف رزمایش امنیت و آرامش برشمرد.

اسدپور افزود: قوت در انجام ماموریت ها محوله، ساماندهی محلی و ایجاد آمادگی های یگانی و انجام هماهنگی ها، بستر سازی مناسب و ارزیابی از وضعیت آمادگی رده های انتظامی در رزمایش، نیز از هدف های رزمایش است.

وی اضافه کرد: این رزمایش در چهار مرحله اجرا می شود که دو مرحله درون سازمانی و دو مرحله دیگر عمومی و با حضور اقشار مختلف جامعه به مرحله اجرا می رسد.

سرهنگ علی اسد پور یادآور شد: مانور کنترل اغتشاشات، پدافند غیرعامل، تعقیب و گریز و مقابله با سرقت های مسلحانه، مقابله با آتش سوزی، سیل از جمله برنامه هایی است که در رزمایش به اجرا در خواهد آمد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس پیشاپیش از مردم شریف شیراز به خاطر ایجاد محدویت های ترافیکی در مدت اجرای رزمایش عذرخواهی کرد.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات