سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 87/11/21, 1:49 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

شبکه جامعه مجازی بسیج همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب با حضور فرمانده نیروی مقاومت بسیج افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این شبکه که جمعی از معاونین و مدیران ارشد نیروی مقاومت بسیج حضور داشتند حجت الاسلام طائب با اشاره به این که تا کنون بسیج در فضای حقیقی  و فیزیکی برای بسیجیان ارائه خدمت می کرده است گفت: با افتتاح این شبکه روابط بین مدیران و تک تک اعضای بسیج تسهیل و بستری برای حضور آحاد مردم در بسیج فراهم می شود.


به گزارش سایت ساجد به نقل از باشگاه خبرنگاران بسیج، وی تصریح کرد: در گذشته عضویت در بسیج با حضور فرد متقاضی در پایگاه های بسیج صورت می گرفت اما با افتتاح این شبکه از این پس متقاضیان عضویت در بسیج می توانند ضمن ثبت نام در بسیج در هر عرصه ای که علاقمند هستند خدمت کنند.

طائب افزود: برخی از آموزش هایی که در دوره های مختلف به بسیجیان ارائه می شد هم اکنون بسیجیان این آموزشها را از طریق این شبکه ودر قالب آموزش های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و یا تخصصی می توانند کسب کنند.

معاون فرمانده کل سپاه ضمن تشکر از دست اندرکاران و طراحان این شبکه مجازی گفت: این شبکه زمینه رشد و فعالیت بیشتر بسیجیان را فراهم کرده است.

طائب اظهار امیدواری کرد که این شبکه بتواند از جمعیت  14 میلیونی امروز بسیج تا پایان سال 88  دو میلیون نفر را نیز زیر پوشش خدمات خود قرار دهد و این تعداد در شبکه مجازی بسیج فعالیت کنند.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات