سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 89/9/20, 4:0 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

در رابطه با متون علمی،فنی و ریاضی و مهندسی،ما اغلب نیاز به وارد کردن فرمول به چنین متونی داریم.در وهله نخست،این کار ساده ای به نظر نمی رسدو ما پس از مدتی کلنجاررفتن با انواع اقسام برنامه های متعدد،از این کار دست می کشیم و سعی می کنیم حداکثر،فرمول های مورد نظر را به صورت دستی به متن اضافه کنیم اما صبر کنید برای این کار راه حل مناسبی وجود دارد ،آن هم درقلب مایکروسافت ورد.

  ادامه مطلب...

لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 89/5/3, 4:53 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

معجزه های ریاضی و عددی در قرآن

?-در قرآن کریم به اینکه 300 سال شمسی دقیقاً برابر 309 سال تمام قمری است به صورت مستقیم اشاره شده است .

 این مطلب وقتی مشخص شد که یکی از علمای دین یهود از امیرالمؤمنین علی (رضی الله عنهه) پرسید : چرا قرآن مدت توقف و خواب اصحاب کهف را 309 ذکر سال کرده است در حالی که در حاشیه تورات ما این مدت 300 سال نوشته شده است ؟

امیرالمومنین فرمودند : «سالهای شما شمسی است ولی سالهای ما قمری است» .

 جالب اینجاست که یکی از اساتید ریاضی این محاسبات را انجام داده که خلاصه قابل فهم آن چنین است :

 سال شمسی یهود 365 روز تمام بوده است . بنابراین 300 سال آنها می شود :

ادامه مطلب...

لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 89/5/3, 4:46 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

پس از این توضیح مختصر در مورد محتوای سوره کهف و قسمت بندی موضوعی آن وشناخت اعداد و ارقام آن برمیگردیم به اصل موضوع و کشف ارتباط سوره کهف با موضوع سوره اسرا و ذکر حضرت مهدی علیه السلام در آن .

 محاسبه اول:

عدد 300 که 309 ستون این سوره و مهمترین عدد آن بشمار میرود. این عدد اگرچه در ظاهر تعداد کلمات قصه اصحاب کهف است اما در واقع حامل اسرار عجیب دیگریست.

در ظاهر گویای سالهای اقامت اصحاب کهف در غاراست و در باطن اشاره دارد به فاصله زمانی سال تولد حضرت پیغمبر در سال (569) تا سال تولد حضرت مهدی در سال 869.

869-569=300

ادامه مطلب...

لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 88/8/12, 11:14 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

افتتاح مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان

مرکز خدمات داده اینترنتی IDC موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان صبح امروز سه شنبه در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان بزرگترین IDC بخش دولتی کشور است که در فاز اول با ظرفیت سه هزار یونیت راه اندازی می شود و در فازهای بعدی به میزان هزار یونیت افزایش می یابد.

امکان بهره مندی از خدمات بانکی پرداخت آنلاین از طریق کارتهای عضو شتاب، افزایش قابل توجه سرعت دسترسی به داده ها با توجه به کم شدن فاصله تجهیزات و کاربران، عدم نگرانی از قطع یک جانبه سرویسها و خدمات از سوی شرکتهای خارجی، امکان دسترسی به نیروهای پشتیبان ایرانی و امکان دسترسی مستقل تجهیزات به منظور عیب یابی از جمله ویژگی های این مرکز است.

 مرکز IDC تبیان سرویسهایی چون میزبانی اشتراکی و اختصاصی و اجاره فضا ارائه می دهد.

مرکز خدمات داده های اینترنتی به محلی اطلاق می شود که با برخورداری از امنیت فیزیکی و الکترونیکی بالا، پهنای باند ارتباطی وسیع، دسترسی به برق بی وفقه و پایدار و اتصال به شبکه های ملی و جهانی به ارائه خدمات تمام وقت و در دسترس در بستر اینترنت به منظور میزبانی از تجهیزات، پشتیبانی از سرویسها و کاربردهای اطلاعاتی و ارائه انواع خدمات مرتبط با اطلاعات و داده ها همچون خدمات ذخیره و نگهداری و بازیابی و جابجایی داده ها و خدمات میزبانی برنامه های کاربردی می پردازد.

 ارائه خدمات میزبانی به سایتهای اینترنتی جهان اسلام توسط تبیان

مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از ارائه تسهیلات برای پایگاههای خارج از کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر این موسسه به سمت میزبانی سایتهای اینترنتی جهان اسلام حرکت می کند.

به گزارش مهر، دکتر علیرضا طالب پور سه شنبه در مراسم افتتاح یک مرکز خدمات داده های اینترنتی (IDC) ارائه تسهیلات خاص برای پایگاههای خارج از کشور را از اقدامات این مرکز ذکر کرد و افزود: علاوه بر این کنسرسیومی از صاحبان محتوا ایجاد شده است. این کنسرسیوم متشکل از کلیه صاحبان محتوای مناسب است و کاربران می توانند از محتوای این سایتها بدون ذکر نام صاحب محتوا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه شنبه فاز یک مرکز خدمات داده‌های اینترنتی تبیان افتتاح رسمی می شود، افزود: این مرکز با انتقال سایت مقام معظم رهبری به آدرس www.khamenei.ir کار خود را آغاز کرد.

طالب پور با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از سال 80 راه اندازی شده است، افزود: از زمان راه اندازی، سازمان سه حوزه استراتژیک محتوا، کاربران و زیرساختها را مد نظر داشته و در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

وی به اقدامات سازمان در زمینه تولید محتوا اشاره کرد و اظهار داشت: در این حوزه موسسه تبیان ایجاد شد تا در زمینه تولید محتوا اقدام کند که در این زمینه طرحهایی اجرایی شد که نتیجه این اقدامات تولید 350 گیگابایت اطلاعات متنی و 30 ترابایت اطلاعات دیجیتالی، دینی و فرهنگی است.

طالب پور تعداد کاربران سایت تبیان را 30 هزار نفر ذکر کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از 480 میلیون بازدید از این سایت داشته ایم وی همچنین از اقدامات این موسسه در زمینه شبکه ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه اندازی شبکه ملی 30 شبکه ISP در 30 استان کشور راه اندازی شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در ادامه به افتتاح مرکز خدمات داده های اینترنت تبیان اشاره کرد و با بیان این که تولید نرم افزار، میزبانی و هاستینگ از خدمات این مرکز است، ادامه داد: راه اندازی این مرکز به دلیل دسترسی آسان تر به اطلاعات، ایجاد زیرساختهای مناسب در کشور، ارتقای کیفیت پشتیبانی و تقویت زبان فارسی ضروری بود.

طالب پور به بیان مشخصات IDC تبیان پرداخت و خاطرنشان کرد: سرویس دهی به بیش از 30 هزار پایگاه اینترنتی، توانایی ارائه میلیونها صندوق پست الکترونیکی، توانایی ارائه خدمات فناوری اجاره ای به میزان سه هزار یونیت، منابع ذخیره سازی با حجم 30 ترابایت، قابلیت ارائه پهنای باند به میزان 10 گیگابایت بر روی خط UTP و تامین دو خط جداگانه برای پهنای باند اینترنتی از جمله ویژگیهای این مرکز است.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز بسته "تبیان" برای حمایت مناسب از موسسات و مراکز فرهنگی کامل شد و امیدواریم با حمایتهای دولت بتوانیم این خدمات را کامل تر کنیم...


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 88/8/12, 11:10 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

مدیرعامل «تبیان» در گفتگوی تفصیلی با فارس:
میزبانی سایت‌های ایرانی از سرورهای خارجی گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» گفت: با راه‌اندازی دیتاسنتر تبیان، این قابلیت وجود دارد که میزبانی سایت‌های داخلی از سرورهای خارجی گرفته شود.

علیرضا طالب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آئین و اندیشه فارس افزود: افتتاح این مرکز داده‌پردازی، می‌تواند خبر خوشی برای افراد حاضر در سطح وب شود، چرا که راه‌اندازی این دیتاسنتر می‌تواند میزبانی سایت‌های ایرانی را به سِروری امن انتقال دهد و نیاز ما به میزبانی سِرورهای خارجی را برطرف کند.
وی اظهار داشت: در شرایطی که کشور ما مرحله تحریم را سپری می‌کند و سرویس‌دهنده‌های خارجی، اغلب با شیطنت و اقدامات مخرب، سطح فعالیت سایت‌های ایرانی را کاهش می‌دهند یا در آنها اخلال ایجاد می‌کنند، راه‌اندازی یک مرکز داده‌پردازی امن و قابل اطمینان ضروری به نظر می‌رسید که تبیان با فعال‌سازی آن، از این پس امکان میزبانی سایت‌های ایرانی را خواهد داشت.
مدیر عامل تبیان با بیان اینکه تلاش 5 ساله این مؤسسه به نتیجه رسیده است، گفت: از تمام مؤسسات ایرانی دعوت می‌کنیم از این بستر امن و قوی استفاده کنند و از حمایت فنی تبیان بهره‌مند شوند.

* 400 میلیون کلیک روی تبیان

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان گفت: سایت این مؤسسه از ابتدای تأسیس تاکنون 400 میلیون بار مشاهده شده و میزبان روزانه 300 هزار نفر بوده است.
طالب‌پور افزود: روزانه حدود 80 تا 90 هزار نفر از طریق موتور جست‌وجوی گوگل به تبیان می‌آیند که برای هریک از آنان برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.
وی با دسته‌بندی فعالیت‌های این موسسه اظهار داشت: ما در دو بخش تولید محصولات مالتی‌مدیا به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای قرآن و معارف اسلامی به زبان‌های مختلف و به‌روزرسانی سایت تبیان فعالیت می‌کنیم.
مدیر عامل تبیان اضافه کرد: این مؤسسه در تولید نرم افزارهای رایانه‌ای با 19 موسسه بازی‌های رایانه‌ای همکاری می‌کند که سیاست‌گذاری، مدیریت و بودجه‌ریزی این مؤسسات با تبیان است.
طالب‌پور همچنین گفت: خانواده تبیان، یک خانواده بزرگ و گسترده است که تاکنون 450 هزار نفر برای عضویت در آن تقاضا داده‌اند، اما 200 هزار نفر تأیید اولیه و 30 هزار نفر از کاربران تأیید نهایی را دریافت کرده‌اند و بقیه افراد، دسترسی عادی و عمومی دارند.

* مشاوره با 50 موضوع مختلف

طالب‌پور با اعلام اینکه هر یک از کاربران تبیان می‌تواند از امکانات مشاوره‌ای این سایت در 50 موضوع مختلف استفاده کند، گفت: این موضوعات در مباحث عقیدتی، مهدویت، خانواده، حقوقی، علمی، تغذیه، پزشکی و ... گنجانده شده است.
مدیر عامل تبیان اظهار داشت: کتابخانه دیجیتال تبیان با محتوای 300 گیگابایتی تمام دروس حوزه‌های علمیه از جامع‌المقدمات و کفایت‌الاصول ملاآخوند خراسانی تا دروس خارج حوزه را دربرمی‌گیرد و حدود 50 هزار عنوان مقاله کامل در آن موجود است که به عنوان دایرةالمعارفی علمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: تبیان از مشارکت علمی کاربران خود استفاده می‌کند و محتوای دینی سایت تحت نظارت هیأت علمی آن تولید می‌شود، چرا که تکیه بر کاربران و فعالیت‌های تعاملی آنان در بستر مشارکت فراهم است.
وی با اشاره به برپایی غرفه تبیان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: دیدار با کاربران در نمایشگاه به ما کمک می‌کند تا مراحل عضوگیری تسهیل شده و آنان را از نزدیک با خدمات تبیان آشنا کنیم.

* تبیان در 30 استان دفتر دارد

طالب پور در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: تبیان در 30 استان کشور صاحب دفتر و تشکیلات مستقل است و شبکه مساجد آن در 500 مسجد فعالیت می‌کند که همکاران ما در استان‌های خراسان رضوی و فارس، تلاش چشمگیرتری نسبت به سایرین دارند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ـ اطلاع‌رسانی تبیان همچنین گفت: 200 نفر در سایت تبیان به کار مشغولند که از بین جوانان متخصص، متعهد و تحصیل‌کرده انتخاب شده‌اند.
وی افزود: تبیان هم اینک به غیر از فارسی به 6 زبان عربی، اردو، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و روسی مطالبی منتشر می‌کند که شمار متوسط کاربران هر زبان، روزانه 5 هزار نفر است و قرار است با توسعه زبان‌ها و ارسال مطالب متنوع‌تر به عدد کاربران غیرایرانی افزوده شود.

* آماده ارائه نیروی انسانی به نهادهای فرهنگی هستیم

مدیرعامل تبیان در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: مدرسه اینترنتی تبیان، سال‌هاست که به آموزش الکترونیکی می‌پردازد و پروژه‌های تحقیقاتی مدارس را مدیریت می‌کند.
وی با بیان اینکه اخیراً دروس مختلفی با عنوان درس‌های اینترنتی به کاربران ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر اینکه رکورد تمام 400 میلیون مراجعه‌ به تبیان، ثبت و ضبط شده و می‌شود از این افراد برای جذب در نهادهای فرهنگی کشور استفاده کرد، تبیان به آموزش خبرنگاری از طریق شبکه الکترونیکی خود پرداخته و با دریافت پیشینه و مشخصات افراد، آنان را گزینش کرده است.
طالب‌پور افزود: با مراجعات روزانه و پذیرش افراد در جمع خانواده بزرگ تبیان، این امکان وجود دارد که در رشته‌های خبرنگاری، مشاوره، نظرسنجی و ... نیروهای تربیت‌شده به نهادهای دیگر معرفی شوند.
وی با بیان اینکه تبیان هنوز خیلی ناشناخته است، اظهار داشت: ما در نقاط مختلف سرمایه‌گذاری‌های فراوانی داشته‌ایم که می‌شود از این سرمایه‌ها استفاده کرد.
مدیرعامل تبیان ادامه داد: ظرفیت مناسبی در شبکه خبری وجود دارد که خبرنگاران افتخاری با آموزش‌های الکترونیکی توان همکاری با نهادهای خبری را پیدا کرده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور تبیان در نمایشگاه قرآن کریم، همواره موجب شوروحال بیشتر در کاربران بوده و دیدار چهره به چهره با کسانی که سال‌ها از طریق وب با ما در ارتباط بوده‌اند، انگیزه همکاران ما در تبیان را برای خدمات‌رسانی فرهنگی بیشتر می‌کند.
انتهای پیام/ح


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/7/19, 10:24 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

هاله چیست؟ - دکتر مطلب برازنده

مآخذ: کتاب دانشکده متافیزیک کی آرا، تآلیف مطلب برازنده، انتشارات کوشامهر
هر چیز در جهان تنها یک نوسان است. هر اتم، هر قسمت از یک اتم، هر الکترون، هر ذره‌ی بنیادی، حتی افکار و آگاهی ما، همه نوسان هستند. ما می‌توانیم هاله را یک نوسان بدانیم، که هر موجود مادی را احاطه کرده است. این تعریف برای مطالعه‌ی هاله کافی است، به شرط اینکه بتوانیم خود را به دیدن نوسان هاله عادت دهیم.

این عکس واقعی از هاله دور انگشتان یک دست است که با دوربین کرلیان گرفته شده است که حاوی امواج الکترومغناطیسی بسیار ظریف است.

ادامه مطلب...

لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/7/19, 10:5 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

هارولد‌بور از دانشگاه ییل برای اولین بار با انجام یک آزمایش ساده،به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجود زنده پی‌برد.او با توجه به یک مولد الکتریکی که در آهن‌ربا در داخل سیم‌پیچ دوران میکند و جریان تولید می‌کند،سمندری را در یک ظرف آب‌نمک قرار داد و ظرف را به دور سمندر چرخاند.الکترودهایی که در این ظرف وجود داشتند و به یک گالوانومتر حساس متصل شده‌بودند،یک جریان متناوب را نشان می‌دادند.
زمانی که بور این آزمایش را بدون سمندر انجام داد،گالوتنومتر هیچ جریانی را نشان نداد.این بدان معنا بود که در اطراف موجود زنده میدانی وجود دارد که خاصیت مغناطیسی هم دارد.بور این وسیله را بر روی دانشجویان داوطلب خود امتحان کرد و مشاهده نمود که این میدان در بدن انسان هم وجود دارد وکاملا تابع رویدادهای اساسی زیست شناختی بدن است.او این میدان را حیاتی نامید چون هرگاه حیات از بین برود،میدان حیاتی هم از بین می‌رود.به گونه‌ای که یک سمندر مرده در دستگاه هیچ پتانسیلی به وجود نمی‌آورد.
تشکیل میدان مغناطیسی بدن: همانگونه که می‌دانید،در بدن ما میلیون ها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما بوسیله تحریک الکتریکی این عصب ها صورت می گیرد.در اثر شار بار در اطراف آنها در بدن ما یک میدان تشکیل می‌شود و میدان بدن ما در اثر فعالیت همزمان میلیون ها عصب به وجود می آید. امواج مغزی:دستگاه موج‌نگار مغز چهار نوع منحنی از امواج مغزی را ارائه می‌دهدکه عبارتند از:آْلفا،بتا،دلتا
و تتا.ریتمهای دلتا کندترین امواج مغزی با تناوب از 1تا3 دور در ثانیه بوده و اغلب در خواب عمیق ظاهر می‌شوند.به‌نظر می‌رسد که ریتمهای تتا که دارای تناوب 4تا7 دور درثانیه می باشند به خلق و خوی بستگی داشته باشند.ریتمهای آلفا از 8 تا 12 دور در ثانیه،در اوقات تفکروتامل آزاد رخ داده و در صورت تمرکز حواس و توجه قطع می‌شوند و بالاخره ریتمهای بتا با تناوب 13الی22 دور در ثانیه،ظاهرا منحصر به نواحی جلوئی مغز،یعنی جایی که فعالیت های پیچیده مغزی رخ می‌دهد می‌باشند.امواج آلفا امواج بسیار مهمی هستند که بوسیله هانس‌برگر آلمانی کشف شدند و به گفته وی با نوعی هوشیاری و خودآگاهی معطوف به درون ظاهر می‌شوندو تغییرات فیزیولوژی مهمی در بدن ایجاد می‌کنند.

میدان مغناطیسی بدن و امواج مغزی در معرض خطر

حتما تا به حال‌درباره خطرات گوشی‌های موبایل یا زندگی در نزدیکی نیروگاهای برق چیزهایی شنیده‌اید.بنابرتحقیقات پروفسور لای امواج مغناطیسی که از نیروگاه های برق یا وسایل برقی مثل سشوار و ریش‌تراش برقی و...ساطع می‌شود به دی ان ای سلول های مغزی آسیب می‌رساند و قابلیت ترمیم را در آنها از بین می‌برد.میدان های مغناطیسی خارجی علاوه بر آسیب به دی ان ای مغز
اثر منفی دیگری به بدن دارند.این میدان ها باعث اختلال در میدان مغناطیسی طبیعی بدن می‌شوند.همانطور که می‌دانید نزدیک به 70%از بدن مارا آب فراگرفته و مولکول های آب به صورت دوقطبی هستند و زمانیکه ما در معرض یک میدان مغناطیسی خارجی قرار می گیریم،این مولکولها در جهت آن میدان قرار می‌گیرند و این پدیده باعث می‌شود نظم میدان مغناطیسی ما به هم بریزد.
علاوه بر عوامل خارجی یکسری عوامل داخلی نیز وجود دارند که باعث می‌شوند اختلال در میدان بدن ایجاد شود.مهمترین آنها بارهای الکتریکی هستند که هنگام شارش بار در عصب در اطراف آن به وجود می آیند و به صورت الکتریسیته ساکن در بافت های بدن ذخیره می‌شوند و میدانی که در اطراف این بارها بوجود می‌آیند در میدان بدن ایجاد خلل می‌کنند.این‌بارها به خصوص در نقاطی که تراکم اعصاب بیشتر است ذخیره می‌شوند و به دلیل این که هم تراکم زیادی دارند و هم در نزدیکی عصب های بیشتر و مهمتری قرار دارند برای بدن به شدت مضر هستند.از جمله این نقاط ناحیه سر و دستها و قسمت مچ پابه پایین است و در بین این سه قسمت،سر اهمیت ویژه‌ای دارد چون بارهای ذخیره شده در آن علاوه بر ایجاد خلل درمیدان مغناطیسی مغز باعث اغتشاش در امواج مغزی نیز می‌شوند. به ظاهر ما روزانه تنها دقایقی را در معرض میدان مغناطیسی هستیم،مثل موبایل یا سشوار و غیره.اما در طول دوران زندگی خود در معرض میدانی بسیار قوی هستیم و آن میدان مغناطیسی زمین هست.عوامل داخلی اغتشاش در میدان بدن ما هم فعالیت‌های حیاتی و اجتناب‌ناپذیری هستند که در تمام طول عمر ما در جریان هستند پس چگونه می‌توان اثرات سوء آنها که باعث اختلال در بدن ما و بیماری هایی مثل سرطان می‌شوند را خنثی کرد؟
در اینجاست که باید گفت خداوند راه حل تمام این سوالات را در یک عمل ساده که امکان آن برای همه افراد وجود دارد و بیش از چند دقیقه هم وقت نمی برد و هیچ ضرری هم ندارد به انسان هدیه داده و آن نماز است.

تصویر

نماز و میدان مغناطیسی

آنگونه که از تصاویر به دست آمده از میدان مغناطیسی زمین پیداست،بطور شگفت‌انگیزی اگر انسان در هر نقطه از زمین رو به قبله بایستد،میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق می‌گردد و در مدتی که در نماز است میدان بدنش منظم می‌شود. یکی از نکات بسیار جالبی که پروفسوربور به آن دست یافته بود این بود که دریافته بود که در بدن تمام دانشجویان مؤنث ماهی یکبار تغییر ولتاژ شدید ایجاد می‌شود و میدان بدن به منظم‌ترین حالت خود میرسد و به همین دلیل است که زنان نیازی ندارند در این مدت نماز بخوانند.
اخیرا هم کشف شده است که قلب زنان منظم‌تر و قوی‌تر از مردان می‌زندو دلیل آن همین تغییر ولتاژ است.

نماز و بارهای الکتریکی: همانطور که قبلا اشاره شد بارهای زائدی که در اثر تحریکات الکتریکی اعصاب به وجود می‌آیند هم بر میدان بدن و هم بر امواج مغزی اثر سو دارند. و این اثرات در نواحی‌ای که اعصاب در آن تحرک بیشتری دارند،خطرات جدی‌تری ایجاد می‌کنند و باید هرچه سریعتر از آن نواحی دور شوند.به طرز حیرت‌آوری می‌بینیم که این نواحی دقیقا نواحی هستند که در وضو شسته می‌شوند و بنابر تحقیقات صورت گرفته بهترین راه دفع این بارهای زائد استفاده از یک ماده رساناست که سریعترین و ارزانترین و بی‌ضررترین ماده برای این کار آب است و جالب اینجاست که آب هرچه خالص‌تر باشد سریعتر بارهای ساکن را از بدن ما به اطراف گسیل می‌دهد و هیچ مایعی مثل آب خالصی که در وضو به انسان سفارش شده این اثر را ندارد.
نماز و امواج مغزی:با دفع بارهای زائد بدن در وضو امواج مغزی در ایده‌ال‌ترین حالت قرار می گیرند.علاوه بر آن حالت تمرکزی که در هنگام نماز در انسان به وجود می‌آید،تشعشع امواج آلفا و نیز توانایی مغز در تولید این امواج را افزایش می دهد


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/7/19, 10:3 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

1-انبیا هنگام خوابیدن به پشت می خوابند و صورت آنها روبه آسمان است
2-مومن به طرف(پهلو)راست می خوابد
3- کافر به سمت (پهلو )چپ خود می خوابد
4 –شیطان رو ی شکم خود می خوابد

مستحب است رو به قبله بخوابیم :

چون در جریان مغناطیسی زمین می خوابیم آهن بدن تنظیم شده و همیشه سالم می مانیم و به عوارض قلبی دچار نمی شویم . در غیر این صورت آهن در جدار رگها رسوب کرده و آهن بدن کم می شود ، سبب تصلب شرائین و عوارض قلبی گشته و به کبد به عنوان قسمت کننده ی آهن بدن لطمه  ی شدیدی می زند. پس طبق سنت پیامبر صلی الله علیه و آله در جریان مغناطیس زمین بخوابید.

یکی از نکات جالب اینکه در بدن زنان ماهی یکبار تغییر ولتاژ شدید ایجاد می شود و میدان مغناطیسی بدن به منظم ترین حالت خود می رسد به همین دلیل زنان نیازی ندارند که در این مدت نماز بخوانند.

از طرفی بارهای زائدی که د راثر تحریکات الکتریکی اعصاب بدن به وجود می آیند که هم بر میدان بدن و هم بر امواج مغز اثر سوء دارند، در نواحی که اعصاب در آن تحرک بیشتری دارند خطرات جدی تری هم ایجاد می کنند و باید هرچه سریع تر از آن نواحی دور شوند. این نواحی دقیقا نواحی شستشو شده در وضو می باشند. بهترین راه دفع این بارهای زائد استفاده از یک ماده رسانا آب می باشد. هر چه آب خالص تر دفع بارهای ساکن سریع تر انجام می گردد و هیچ مایعی مثل آب خالصی که در وضو به انسان سفارش شده این اثر را ندارد.

http://turesinin.persianblog.ir/post/19/


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات