سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 89/9/22, 4:6 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

با نزدیک شدن به ماه محرم الحرام به بحث مقتل و مقتل خوانی عنایت ویژه ای می شود.راسخون بنا به نیاز کاربران خود پنج مقتل معتبر و معروف را به صورت فایل Html که قابلیت پرینت و کپی برداری دارد را به زبان فارسی ارائه کرده است.
راسخون مقتل مقرم نوشته سید عبدالرزاق مقرم‏ (ره) ، مقتل الحسین (علیه السلام) از مدینه تا مدینه‏ نوشته مرحوم آیت الله سید محمد جواد ذهنى تهرانى (ره) ، منتهی الامال نوشته مرحوم حاج شیخ عباس قمی ، روضة الشهداء نوشته مرحوم ملاحسین واعظى کاشفى‏(ره) و سوگنامه کربلا (ترجمه لهوف ) که مؤ لف آن سیّد بن طاوس با ترجمه محمّدطاهر دزفولى می باشد را ارئه کرده است.
کتابهای زیادی به عنوان مقتل نوشته شده اند به طوریکه مرحوم شیخ آقا بزرگ تهرانی بیش از هفتاد کتاب را با همین عنوان نام می برد که به حادثه کربلا مربوط می شود. مقتل ابی مخنف که درباره حوادث عاشوراست مقتل خوارزمی، متن تاریخی مربوط به حوادث کربلاست. نفس المهموم مرحوم شیخ عباس قمی ، منهاج الدموع و ارشاد شیخ مفید (ره) و از نوشته های معاصر می توان سوگنامه آل محمد (ص) و قصه کربلا را نام برد که مفید می باشند. البته زیارت ناحیه مقدسه که در کتاب بحار الانوار نقل شده است به گوشه هایی از این مصیبت دردناک بی پرده اشاره کرده است.

نکته:

-بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری لهوف مستند ترین مقتل امام حسین(ع) در روز عاشورا می باشد.

-در صورت امکان ادامه مقتل ها در سایت قرار می گیرد.

-  پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 2.65 مگابایت ) ( 70 بار دانلود شده ) 
http://www.rasekhoon.net/Software/Download-5353.aspx  
  
منبع:سایت راسخون


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات