سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 89/9/2, 6:10 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

چند خبر از برنامه های عید غدیر در شیراز:

سردار غیب پرور :جشن غدیر با حضور 80 هزار نفر در در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام و خیابان های اطراف آن با همکاری سپاه و بسیج می شود.
(سایت صدا و سیمای مرکزفارس)

---------------
دبیر ستاد غدیر استان فارس گفت: به منظور پاسداشت دهه مبارک ولایت بیش از یکصد برنامه فرهنگی و دینی در فارس برگزار می‌‌شود.
مصطفی زائری  اظهار داشت: برنامه دهه ولایت از 25 آبان ماه جاری به مدت 10 روز با شعار «ولایت فقیه حلقه اتصال غدیر و ظهور امام زمان» برپا می‌‌شود.
وی با اشاره به اینکه دهه غدیر با هدف بزرگداشت دهه ولایت برگزار می‌شود، افزود: با اجرای این مراسم مردم و جوانان با اصل مسئله غدیر، امامت و ولایت فقیه که همان ادامه ‌دهنده راه امیرالمؤمنین علی‌بن‌ ابیطالب است، آشنا می‌شوند.
زائری خاطرنشان کرد: در دهه ولایت با توجه به فرمایشات و بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ نرم جامعه به‌ویژه نسل جوان با مسائل روز آگاهی می‌یابند.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت شامل خطبه‌خوانی غدیر، برپایی تئاتر خیابانی جنب امامزادگان از سوی گروه هنری کانون نقاشان در قالب بازخوانی واقعه غدیر و درمان و مشاوره رایگان است.
زائری در ادامه اظهار داشت: پاسخ به سوالات شرعی، محفل انس با قرآن، اجتماع بزرگ خواهران در آرامگاه امامزاده‌ها و روحانیون شیراز، چاپ 110 بنر در قطع سه در چهار در میادین شهر و ایستگاه صلواتی در پنج نقطه شهر، مراسم جشن غدیر، نمایشگاه کتاب و ارسال بیش از 10 هزار پیامک با موضوع پیام غدیر از جمله دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.
(خبر گزاری فارس)
------------
نمایشگاه غدیر در آیینه هنر در چهار امامزاده شیراز بر پا شده است .
این نمایشگاه در قالب 22 تابلو در خصوص موضوعات غدیر و احادیث مربوط به این عید بزرگ مسلمانان جهان در امامزادگان سید علاء الدین حسین (ع) – سید تاج الدین غریب (ع)- سید صادق (ع) در مهدی آباد و قدمگاه حضرت ابا الفضل (ع) شیراز به نمایش در آمده است . این نمایشگاه تا 5 آذر ماه همه روزه ازساعت 9 تا 13 وعصرها از ساعت 15 تا 18 برای بازدید عموم دایر است..
(سایت صدا و سیمای مرکز فارس)

-----------


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات