سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : جمعه 89/8/14, 9:6 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب کشور در فارس پس از تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر منصور طبیعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بعداز ظهر امروز "13آبان" در جمع خبرنگاران گفت: در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس که "16آبان"به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس برگزار می شود، بیش از 900 غرفه وجود دارد که این رقم نسبت به سال پیش پنج در صد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب امسال بیش ترین مبلغ به ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون ریال توزیع شده است، اضافه کرد: بن های کتاب امسال از 300 هزار تا 500 هزار ریال در نظر گرفته شده است که برای خرید بن در نهمین نمایشگاه کتاب فارس داشتن شماره و کد ملی الزامی شده چرا که بن های الکترونیکی جایگزین بن کاغذی می شود.

طبیعی با بیان اینکه نمایشگاه مکانیست برای انتخاب و خرید کتاب تصریح کرد: در واقع نمایشگاه یک جریان کاملا فرهنگی است و در هر استانی هم که برگزار می شود بزرگترین فعالیت فرهنگی آن خطه را شامل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه کتاب فارس پس از تهران بزرگترین نمایشگاه کشور است، تاکید کرد: استان فارس یکی از محدود ترین استان هایی است که ناشران کشور برای حضور در این نمایشگاه استقبال زیادی را نشان می دهند.

بر اساس این گزارش، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: در نمایشگاه امسال بیش از 100 هزار عنوان کتاب از یک هزار ناشر وجود دارد و این نمایشگاه در پنج سالن میزبان عموم و علاقمندان به حوزه نشر است.

به گفته نداف، سالن ملاصدرا کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی، سالن بهار میزبان ناشران کتاب های علمی و دانشگاهی، سالن نرگس با کتاب های کودک، سالن حافظ کتاب های عمومی و مذهبی و سالن سرو با رویکرد فرهنگی پذیرای کتاب های متفرقه و هنری است.

وی با بیان اینکه در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس دو غرفه ویژه دفاع مقدس و یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان برپا خواهد شد، گفت: در نمایشگاه امسال به منظور رفاه شهروندان غرفه اطلاعات راه اندازی شده و مراجعین به این غرفه می توانند نام کتاب، نام ناشر، محل ارائه کتاب را پرسیده و محل مربوطه مراجعه کنند.

گفتنی است، رادیو نمایشگاه، غرفه مطبوعات، مسابقه ویژه عکس نمایشگاه، محل فروش کتب الکترونیکی و کتاب های گویا، غرفه مخصوص کودکان، کارگاه های آموزشی شعر و داستان، نشست های تخصصی شعر، مسابقه پیام کوتاه را از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
این گزارش می افزاید: در پایان این مراسم از پایگاه رسمی نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شد.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات