سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 89/8/6, 2:13 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

فرمانده سپاه بقیةالله شیراز، با توجه به حجم و نوع فتنه هایی که علیه  نظام اسلامی شکل می گیرد، گفت: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شیراز در قالب اجلاسیه سرداران شهید استان فارس تنظیم شده است.

راهپیمایی سیزده آبان در اردبیل

  به گزارش خبرنگار شبکه خبر دانشجو از شیراز، حمیدرضا گرامی در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی با بیان این مطلب، اظهار داشت: برنامه های این هفته در قالب 330 واحد دانش آموزی و دو کانون بسیج فرهنگیان و در راستای اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس و پنج هزار و 200 شهید شهرستان شیراز تدوین شده است.

راهپیمایی سیزده آبان در ساری

 وی تصریح کرد: این هفته با شعار دانش آموز بسیجی پیشگام در علم و اخلاق از ششم آبان ماه شروع می شود.

فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز گفت: اجرای این برنامه ها یادآور ثبت برگهای زرین از تاریخ با عظمت حضور دو قشر دانش آموز و معلم در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی است. گرامی گفت: مهمترین یادمان این هفته نکوداشت سالروز شهیدان نوجوان و فرهنگیان متعهد و ایثارگر در هشتم آبان ماه است. وی عنوان کرد: توسعه و تبیین فرهنگ تفکر بسیجی و معرفی دستاوردهای بسیج در عرصه های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه از اهداف بسیج است. فرمانده سپاه بقیة الله(عج) شیراز در ادامه، برنامه های این هفته را شامل کوهپیمایی ویژه خواهران و برادران تحت عنوان دانش آموز بسیجی فرهنگ ولایت و شهادت خواند. گرامی اضافه کرد: حضور دانش آموزان و دیگر اقشار فرهنگی بسیجی در نماز جمعه، برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه شیراز و حضور در راهپیمایی روز سیزدهم آبان از برنامه های این هفته است. وی تصریح کرد: نزدیک به 700 برنامه را در هفته بسیج دانش آموزی بوسیله دانش آموزان و در مدارس اجرا خواهیم ...


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات