سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 89/7/1, 10:26 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

برنامه عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا امروز (پنجشنبه اول مهرماه) همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.
دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان شهیدان، سربازان 30 سال پایداری نامگذاری شده است که در این روز مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.
بر اساس این گزارش،آیین یادشده پنج شنبه اول مهرماه ساعت 15 در بهشت زهرا (س) تهران و گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های بهشت زهرا در روز شهدا
مدیر عامل سازمان بهشت زهرای تهران با اعلام برنامه‌های این سازمان در آستانه هفته دفاع مقدس و روز شهدا گفت: 50 هزار شاخته گل و پنج هزار شیشه گلاب در قطعات شهدای بهشت زهرا(س) توزیع می‌شود.
اسد فاضل در گفتگو با خبرگزاری مهر از نصب 20 هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در دومین روز از هفته دفاع مقدس با نام روز شهدا خبر داد و افزود: در اولین روز از ماه مهر و دومین روز از هفته دفاع مقدس بیش از 50 هزار شاخه گل و پنج هزار شیشه گلاب در قطعات شهدای بهشت زهرای تهران توزیع می‌شود.
وی افزود: شستشو و تزئین تمام قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس، برپایی ایستگاههای صلواتی و نصب تابلوها و بنرهای ویژه دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) در روز شهدا است.

منبع:http://www.jomhourieslami.com/1389/13890701/13890701_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0017.html


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات