سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 89/6/29, 6:15 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

فرمانده سپاه بقیة الله شیراز:

نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای نیروهای مسلح و بسیج در بوستان آزادی به میزبانی سپاه بقیة الله الاعظم (عج) شیراز و سپاه ثارالله (ع) شیراز به همراه سایر یگان های سپاه مستقر در مرکز استان افتتاح خواهد شد که هدف از برپایی آن نشان دادن دو عملیات کربلای 5 و والفجر 8 و به نمایش گذاشتن تجهیزات و ادوات نظامی است.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شیراز، حمیدرضا گرامی امروز در نشست خبری، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده معظم این قشر است.

وی بیان داشت: این هفته فرصتی است تا بتوان گوشه ای از رشادت ها و توانمندی های ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام (ره) و ادامه راه مقام عظمای ولایت را به نمایش گذاشت و توسط راویان به گوش نسل های بعد از دفاع مقدس رساند.

فرمانده سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز گفت: در شرایطی هفته دفاع مقدس را برپا می کنیم که شاهد خوی استکباری و دشمنی صهیونیست ها نسبت به جمهوری اسلامی هستیم.

گرامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی سه گزینه اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را از قبل در دستور کار خود قرار داده بودند که به نوعی منافع خود را تامین و حضور خود را در منطقه توجیه کنند.

وی با اشاره به بهانه دشمن برای رسیدن به اهداف خود بیان داشت: بهانه های دشمن باعث لشکرکشی و حمله به کشور عراق و افغانستان برای مقابله با تروریست و هتک حرمت به نبی اکرم(ص) در قالب کاریکاتور و امروز نیز هتک حرمت به قرآن شده است.

فرمانده سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز تصریح کرد: دشمن بازار تسلیحاتی خود را به واسطه ایجاد شبهه در کشورهای منطقه، رونق داده است تا این گونه تفهیم کند که ایران به دنبال بمب هسته ای است.

وی مبنای برنامه های هفته دفاع مقدس را به محوریت سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز، اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس دانست و خاطرنشان کرد: یادواره 5200 شهید شهر مقدس شیراز در سالروز عملیات والفجر در 20 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود که با این استراتژی و نقشه راه، برنامه ها تدوین شده است.

گرامی تعداد برنامه های هفته دفاع مقدس را در سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز،‌650 برنامه ستادی در قالب برنامه های فرهنگی، ورزشی، اردویی و سخنرانی برشمرد و تصریح کرد: روز چهارشنبه، 31 شهریور ماه جاری همزمان با تهاجم دشمن به خاک جمهوری اسلامی، رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به تعداد شش یگان پیاده و موتورسوار از سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز، به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای نیروهای مسلح و بسیج در بوستان آزادی به میزبانی سپاه بقیة الله الاعظم (عج) شیراز و سپاه ثارالله (ع) شیراز به همراه سایر یگان های سپاه مستقر در مرکز استان افتتاح خواهد شد که هدف از برپایی آن نشان دادن دو عملیات کربلای 5 و والفجر 8 و به نمایش گذاشتن تجهیزات و ادوات نظامی است.

فرمانده سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز ادامه داد: مراسم تجلیل از «شهیدان و سربازان و 30 سال پایداری» توسط نیروی انتظامی، غبارروبی از قبور مطهر شهدا، برگزاری دعای کمیل در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) و برگزاری یادواره 100شهید دهستان قره باغ در روستای کوشک بید از برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس توسط سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز خواهد بود.

وی گفت: برنامه های روز جمعه، سومین روز از هفته مقدس شامل؛ راهپیمایی در جوار قبور مطهر گمنام در کوهپایه و همچنین راهپیمایی بلوار شهید چمران، حضور در نماز جمعه، برنامه های ورزشی و اجرای عملیات پدافند غیرعامل در سطح مدارس با توجه به بازگشایی مدارس خواهد بود.

گرامی مهمترین برنامه چهارمین روز از هفته دفاع مقدس را تجلیل از 1000 زن نیروهای مسلح و ایثارگر در جهت تجلیل از جامعه بزرگ زنان که نقش محوری را در ابعاد مختلف در دفاع مقدس داشتند، بیان کرد.

فرمانده سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز، به برنامه های روز یک شنبه، پنجمین روز از هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: راه اندازی 500 ستاد یادواره در مدارس، بانک ها و مساجد که تحولی فرهنگی است و از جهتی مصادف با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و سالروز شکست حصر آبادان می باشد، از برنامه های این روز است.

وی برنامه های روز دوشنبه، ششمین روز از هفته دفاع مقدس را نیز شامل؛ مراسم یادواره شهدای کارمند ‌(شهدای کارخانجات مخابراتی و سایر ادارات) و اعزام 200 نفر از جوانان و نوجوانان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق غرب کشور که برای اولین بار با این حجم با توجه به بعد مسافت و بازگشایی مدارس صورت می گیرد، اعلام کرد.

گرامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته مبارک دفاع مقدس در ششم مهرماه به اتمام می رسد، یک همایش بزرگ و تجمع با حضور قاریان و حافظان قرآن در دارالقرآن ها و هیئات قرآنی و گروه های تواشیح با حضور آحاد مردم در حرم حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

فرمانده سپاه بقیة الله الاعظم(عج) شیراز بیان کرد: نزدیک به 650 برنامه در رده های مقاومت در قالب نمایشگاه ها، برنامه های ورزشی، سخنرانی و‌ اردویی اجرا خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: در 26 مهرماه سال جاری مراسم یادواره شهدای ورزشکار با همکاری اداره کل تربیت بدنی و در 14 مهرماه سال جاری راه اندازی همایش بزرگ ظابطین و ناصحین در مجتمع شلمچه برگزار خواهد شد./انتهای پیام/
 


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات