سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 89/3/5, 2:53 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 آیت الله ایمانی با انتقاد از عرضه پوشاک نامناسب در برخی از فروشگاه ها، گفت:

نوع پوشاک مردم باید براساس جامعه اسلامی باشد.

پوشاک ارزان قیمت

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز "31اردیبهشت" شیراز با انتقاد از عرضه پوشاک نامناسب در برخی از فروشگاه ها، گفت: برخورد قهری با افراد غلط است اما با کسانی که انگیزه دارند تا جامعه را آلوده نشان دهند، باید برخورد جدی صورت پذیرد.

 تولید و عرضه پوشاک فقط باعلامت تجاری

خطیب جمعه شیراز به تعریف عفاف و حجاب پرداخت و خاطرنشان کرد: عفت نماد ظاهری دارد که حجاب محسوب می شود و حجاب، نشانه عفت است.

آیت الله ایمانی با اشاره به مبارزه کشور های استعماری با حجاب افزود: اگر مرد و زن عفت و حیا نداشته باشند، هیچگاه به دنبال حجاب نیز نخواهد بود زیرا عفت از حیا نشات می گیرد.

امام جمعه شیراز با انتقاد از عرضه پوشاک نامناسب در برخی از فروشگاه ها، گفت: نوع حجاب و پوشاک مردم باید براساس جامعه اسلامی باشد و باید بر طبق حجاب و عفاف مورد اصلاح قرار گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه شیراز با اشاره به برگزاری اجلاس سران گروه 15 و امضای بیانیه ای توسط سه کشور ایران، ترکیه و برزیل، اظهار داشت: امضای این بیانیه تمام سران استکبار را در حالت گیجی قرار داد و تمام رجال سیاسی دنیا نیز در این خصوص گفتند که ایران در صحنه بازی شطرنج، رقیب خود را مات کرد.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات