سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 89/3/5, 2:2 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

بیانیه حمایتی در هشدار فرمانده سپاه فارس ومخالفت بر بی حجابی

همانگونه که  مطلع شده اید در چند روز اخیر در جلسه شورای شهر مقدس ؛شیرازرسردار سرتیپ غلام حسین غیب پرور، با اشاره به پیشینه ایرانی و اسلامی شیراز ،اظهار داشت: باید مصادیق اسلامی بودن شیراز از قبیل امامزادگان عظیم الشان، علمای بزرگوار و شهدای گرانقدر، در فضای توحیدی ،ملموس و عینی شود .

وی نخستین وظیفه شورا و شهرداری شیراز را ایجاد فضای توحیدی و توجه به فرهنگ شهر دانست و خاطر نشان کرد:نگاه انقلاب اسلامی یعنی فرهنگ حجاب و عفاف.

ایشان بعد از اینکه کم کاری ها و مسامحه کاری برخی از مسئولین را در حوزهکاریشان مورد نقد و انتقاد قرار داد خواستار رسیدگی بیش از پیش وضعیت شهر شیراز شدند .

با این علم و اگاهی ما وبلاگنویسان فارس در اینجا حمایت خود را از این برخورد بسیار ارزشمند و مورد تحسین سردار غیب پرور اعلام میداریم و تاکید بر حل این مسایل مطرحه از جانب ایشان داریم و لذا از در اینجا از همه عزیزان وبلاگ نویس درخواست همکاری و مشارکت در حمایت از سخنان ارزنده سردار غیب پرور که خود سخن و حرف دل  ما نیز میباشد را خواستاریم.

در اینجا ما وبلاگ نویسان اعتراض خود را نسبت به کم کاری و مسامحه در امر حجاب و عفاف در شهر شیراز و در کل در استان فارس را اعلام داشته و این بیانیه را در وبلاگهای خود منتشر کرده و صدای خود را به گوش مسئولین خواهیم رساند

جمعی از وبلاگنویسان ارزشی استان فارس شهر شیراز

متن سخنان سردار سرتیپ غلام حسین غیب پرور،

منبع :بانک وبلاگنویسان استان  فارس

http://kalamefars.blogfa.com/post-57.aspx


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات