سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 88/11/20, 8:52 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

همه با هم یک صدا بانگ الله اکبر ساعت 9 شب 21 بهمن  ماه

همه با هم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه

مراسم نورافشانی در پارک لاله به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مردم استان فارس همراه با سراسر کشور در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر با آرمانهای امام راحل تجدید پیمان کرده و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات می رسانند.

 

رییس ستاد دهه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت روز پیروزی انقلاب مسیرهای

 راهپیمایی این روز در شیراز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمدرضایی، رییس ستاد دهه فجر استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن این روز گفت: همه باید در بزرگداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی بکوشند.

مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: حضور گشترده مردم در این راهپیمایی حرکات رسانه های بیگانه را خنثی خواهد کرد و بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار و ایادی داخلی و خارجی آن وارد خواهد کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با "الله اکبر" آغاز شده و با این ذکر جلاله ادامه خواهد یافت و بر همین مبنا آحاد مردم یکصدا در ساعت 21 روز "21بهمن" با فریاد های "الله اکبر" خود یادو خاطره آن روزها را زنده خواهند کرد.

رضایی تاکید کرد: 31 سال است که انقلاب با حضور این ملت همه تهدید ها را پشت سرنهاده و امسال نیز آمده شکوهی باعظمت است.

وی ضمن اشاره به برنامه های جانبی این راهپیمایی گفت: دستگاه های فرهنگی در محل های مورد انتخاب مستقر شده و برنامه های خوبی را برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد وشماره پیامک 30005857 برای دریافت دلنوشته های مردم راه اندازی شده است.

رییس ستاد دهه فجر ضمن دعوت از همه مردم عزیز گفت: امسال راهپیمایی از دو مسیر فرعی از ساعت 9 آغاز شده و بعد از طی مسیرها ی مورد نظر به میعادگاه اصلی خواهند رسید و بعد از آن همه مردم یکپارچه به طرف محل قرائت قطعنامه راهپیمایی خواهند کرد.

وی گفت: مسیر اول فرعی از میدان نمازی، بلوار زند، خیابان انقلاب خواهد بود که مسیر دوم از میدان آزادی بلوار آزادی، پل باغ صفا، میدان امام حسین (ع) و در نهایت هر دو مسیر در میعادگاه یعنی چهارراه 15 خرداد راهپیمایی اصلی را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است، راهپیمایی "22بهمن" در سراسر فارس به طور همزمان از ساعت 10 آغاز می شود و مسیر اصلی راهپیمایی در شیراز، چهارراه 15خرداد، خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه پیروزی، خیابان پیروزی و میدان شهدا خواهد بود که مردم پس از تجمع در این مکان و قرائت قطعنامه این مراسم به پایان خواهد رسید.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات