سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 88/11/19, 10:7 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 بسیج و دهه فجر 88

      دو شنبه 19 بهمن

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله العظم (عج) شیراز گفت : رزمایش اقتدار یگان های موتورسوار بسیج روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1388 از ساعت 15 الی 17 در شیراز برگزار می شود.   

به گزارش ایرنا سرهنگ حمیدرضا گرامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود : در شرایطی که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف استکباری با فتنه گری های خود فضا را غبارآلود کردند و با تهدیدهای خود به دنبال انزوای نظام جمهوری اسلامی هستند شاهد هستیم که به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و شهدا در عرصه های مختلف به خصوص در عرصه هوا فضا و پزشکی رشدهای بسیار چشمگیری داشتیم.
وی اظهارداشت : این رشد نظام جمهوری اسلامی ایران باعث عصبانیت دشمنان گردیده که آن ها با به کارگیری عوامل خود فروخته خود در تلاش هستند که جامعه ما را ناامن معرفی کنند.
سرهنگ گرامی ادامه داد : به همین دلیل بسیجیان در روز 19 بهمن ماه از ساعت 15 الی 17 رزمایش اقتدار را در شیراز برگزار می کنند که در این رزمایش بیش از هزار دستگاه موتور سیکلت حضور خواهند داشت.


وی اضافه کرد : محل تجمع موتورسواران در حوزه های مقاومت بسیج می باشد که در آنجا پس از ساماندهی به سمت میادین مختلف شهر حرکت می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله العظم (عج) شیراز گفت : این موتورسواران در این رزمایش پرچم ایران ، پرچم قرمز رنگ ، پرچم سبز رنگ و پرچم مشکی رنگ را در دست خواهند داشت و در میادین به مدت 30 دقیقه به عنوان نماد نظم و اقتدار مستقر خواهند شد.
سرهنگ گرامی اظهارداشت : موتورسواران پس از آن به سمت بلوار چمران شیراز حرکت می کنند و در ساعت 16:30 دقیقه در آنجا استقرار کامل خواهند داشت و در آنجا مسوولین کشوری و لشکری توصیه های لازم را به منظور آمادگی بیشتر به موتورسواران خواهند داشت.
وی افزود : هر چند حافظ نظم و امنیت کشور نیروی انتظامی است اما پایدارترین نیروهای امنیتی خود مردم هستند که بسیج هم از درون مردم می باشد.
گرامی ادامه داد : بسیجیان در این رزمایش اقتدار خود را به عوامل خودفروخته ای که خیال می کنند می توانند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند نشان می دهند و به آن ها می گویند که فریب تبلیغات دشمنان را نخورید و به دامان نظام جمهوری اسلامی برگردید.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله العظم (عج) شیراز در ادامه گفت : از این ناحیه روز 20 بهمن ماه بیش از شش هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند.
گرامی افزود : این اردوی معنوی به مدت سه روز می باشد که در این سه روز شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی والفجر ، مناطق عملیاتی کربلای چهار ، مناطق جنگی اروند ، مناطق عملیاتی والفجر هشت ، شلمچه ، هویزه ، دهلاویه ، چزابه ، شرهانی و دشت عباس بازدید می کنند .
وی اظهارداشت : از این تعداد سه هزار و 500 نفر قشر دانش آموزی می باشند و اولویت شرکت در این اردوی معنوی با کسانی است که تا کنون به این مناطق سفر نکردند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله العظم (عج) شیراز در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارگری شهرستان شیراز گفت : در روز 20 بهمن ماه به مناسبت یاد شهدای کارگری یادواره شهدای کارگری در مجتمع شلمچه شیراز برگزار می شود.
سرهنگ گرامی اظهارداشت : در روز 22 بهمن ماه امسال حضور یکپارچه امت حزب الله و بسیجیان را در راهپیمایی خواهیم داشت.        ک/2 7378/551

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=946981&IdZone=3


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات