سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/11/10, 10:0 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

شیراز - فرمانده حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت : برای مقابله با جنگ نرم دشمن از تمامی فعالان فضای اینترنتی دعوت می شود که در کانون وبلاگ نویسان این حوزه ثبت نام کنند.   

مجید علی پور روز شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در شیراز افزود : جنگ نرم در حقیقت شامل هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ای است که جامعه هدف یا گروه هدف را نشانه می گیرد و بدون درگیری نظامی و گشوده شدن آتش رقیب را به انفعال یا شکست وا می دارد.
وی اظهارداشت : دشمن در گذشته از تمام ابزارهای نظامی خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کرد و وقتی دید که به نتیجه ای نرسید و شکست خورد ، جنگ نرم را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده است.
علی پور با بیان این مطلب که امروز تمام رسانه ها ، سایت های اینترنتی و شبکه های ماهواره ای غرب برای جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج شده اند ، ادامه داد : امروز همه باید برای مقابله با این جنگ نرم دشمن بسیج شوند و با تمام توان خود به صحنه بیایند.
فرمانده حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت : بر همین اساس مدیریت حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) از کلیه علاقه مندان و فعالان فضای اینترنتی جهت عضویت و همکاری در کانون وبلاگ نویسان حوزه پنج بسیج امام محمد باقر (ع) و مقابله با تهدیدات نرم و تشکیل کانون سایبری حوزه پنج دعوت می کند.
علی پور اظهارداشت : علاقه مندان جهت عضویت می توانند به مدیریت حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر( ع) واقع در خیابان فردوسی شیراز مراجعه و یا با سامانه پیام کوتاه 20009176191505 ارتباط برقرار نمایند.

 خبرگزاری ایرنا


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات