سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 88/10/23, 2:49 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

- فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت :

امروز دشمن از طریق جنگ نرم به میدان آمده که باید در این عرصه هوشیار باشیم.   

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالرسول رضایی سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه پنج مقاومت بسیج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به شخصیت حضرت علی (ع) افزود : از صدر اسلام تا کنون همیشه عملیات ها و جنگ های روانی وجود داشته است.


وی اظهارداشت : امروز در عرصه جنگ نرم قرار گرفته ایم که باید در این عرصه هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان در این جنگ نرم پیروز شوند.
سرهنگ رضایی ادامه داد : امروز در عرصه های مدیریتی باید کسانی را به کار بگیریم که توانایی مقابله با جنگ نرم را داشته و با قواعد جنگ نرم آشنا باشند.
سرهنگ رضایی همچنین با اشاره به فتنه های اخیر دشمنان اظهارداشت : دشمنان باید بدانند که ما تا پای جان پای آرمان های انقلاب ، امام (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده ایم.
فرمانده جدید حوزه پنج مقاومت بسیج امام محمدباقر (ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم گفت : رمز موفقیت در هر کاری همفکری ، همدلی و همراهی آن مجموعه است.
سروان مجید علی پور افزود : در این عرصه از زمان یک مجموعه فکری مناسب با همراهی یکدیگر می توانند به راحتی مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند.
در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار خداد ابراهیم پور فرمانده سابق حوزه پنج مقاومت بسیج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز تقدیر و تشکر و سروان مجید علی پور به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.ک/2

منبع خبر: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

وبلاگ حوزه 4  http://h4emamsajad.blogfa.com/post-140.aspx


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات