سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 88/9/19, 12:9 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

ویژه  جشواره بزرگ سراسری وبلاگنویسی بسیجیان

بازدید میلیونی از افشای واقعیات پشت پرده یازده سپتامبر

شهروند جوان امریکایی سری فیلم های مستندی ساخته که در آن دروغگویی و مخفی کاری دولت این کشور را درباره وقایع یازده سپتامبر و عوامل اصلی آن افشا کرده است.  بازدید میلیونی از افشای واقعیات پشت پرده یازده سپتامبر
به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، اولین سری از این فیلم های مستند که LOOSE CHANGE 9/11 " لوس جنج " نام دارد، در سال 2006 میلادی منتشر شد که به یکی از پربیننده ترین فیلم های مستند در سایت اینترنتی گوگل با یکصد و بیست و شش میلیون بیننده، تبدیل شد.

معنای عنوان این فیلم را می توان به "تغییر متزلزل" یا به اصطلاح محاوره ای امریکایی، "پول خورد" ترجمه کرد. اکنون چهارمین سری از این فیلم های مستند در ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شده است.
مجری این شبکه با دیلان ایوری، کارگردان، نویسنده، و سازنده این فیلم مستند گفتگو کرد .
ایوری در بخشی از این مصاحبه ابراز داشت، دولت های امریکا برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی و داخلی دست به کشتار شهروندان امریکایی زده است و این مسئله در سیاست امریکا سابقه دارد .


وی افزود : سیاست های جرج بوش، رئیس جمهور پیشین امریکا که پس از واقعه یازده سپتامبر وضع و منجر به جنگ های عراق و افغانستان و تغییرات اساسی در حقوق مدنی در داخل امریکا شد، هم اکنون نیز توسط باراک اوباما دنبال می شود.
بخش اول این فیلم مستند، تاکنون به بیست و شش زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
این در حالی است که امریکا تلاش دارد هشت سال پس از واقعه یازدهم سپتامبر، افرادی، مانند خالد شیخ محمد را که در زندان گوانتانامو زندانی بوده به اتهام دست داشتن در واقعه یازده سپتامبر محاکمه کند.
مجری این شبکه گفت، با توجه به سؤال های بی پاسخ بسیاری که این فیلم و مستندهای امثال آن مطرح می کنند، به نظر می آید باید کمیته ای مستقل برای تحقیق در باره وقایعی که منجر به فاجعه یازده سپتامبر شده است، تشکیل شود.

 

منابع:

1)سایت عملیات روانی

http://www.arnet.ir/?lang=fa&state=showbody_news&row_id=12347

2)واحد مرکزی خبر


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات