سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/9/7, 10:19 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر
همزمان با روز بسیج؛
مردم شیراز با آرمان‌های رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجم آذر ماه روز بسیج بیش از هزاران بسیجی شیراز با تجمع در مصلای نماز جمعه این شهر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم باشکوه که پیش‌ازظهر امروز به‌عنوان حماسه ماندگار برگزار شد، اقشار مختلف خواهران و برادران بسیج شیراز از جمله بسیج کارگران، بسیج ورزشکاران، بسیج اصناف، بسیج عشایری، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و ... به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند.
در این مراسم فرمانده سپاه فجر فارس در سخنانی گفت: بسیجیان خطه فارس به‌ویژه بسیجیان شیراز همواره پا در رکابند و حضور در حوادث انتخابات نیز اثبات این ادعا بود.


علامحسین غیب پرور افزود: در زمان اغتشاشات پس از تهران،‌ شیراز بیشترین فتنه‌ها را داشت که بسیجیان شیراز با اقتدار مقابل آنها ایستادند.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بصیرت امروز در همه اقشار بسیج نهادینه شده است.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و وظیفه بسیجیان را مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و افزود: در خطه فارس این رسالت سنگین که باید توام با عقل، خرد و اندیشه باشد به‌خوبی اجرا شده است.
غیب‌پرور افزود: بسیجیان فارس با حضور در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده‌اند که از اقتدار بالایی برای مقابله با دشمنان برخوردارند.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات