سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/9/7, 10:3 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

حمایت و تشکر حضور قدرتمندانه و غرور آفرین سپاه در فضای اینترنتی
اعلام تشکر و حمایت وبلاگ نویسان از مردان بی ادعای سپاه در مبارزه  بر علیه مفسدین اینترنتی

آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی ناو آمریکایی  اطلاعیه شماره 3 پایگاه اطلاع رسانی گرداب
بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب مردمی و شکوهمند جمهوری اسلامی می‌گذرد و 30 سال جهت حفظ استقلال، امنیت و سرافرازی کشور تلاش و مجاهدت گردید. در این میان با همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خشونت‌های ناشی از ترور و جنگ تحمیلی، امروز شاهد توسعه و بالندگی همه‌جانبه کشور می‌باشیم.اهداء بیش از 200.000 شهید در مبارزه با شرارت های ضدانقلاب، گروهک های تروریستی، اشرار و قاچاقچیان و جنگ تحمیلی بیانگر مظلومیت انقلاب اسلامی ایران و فداکاری همه افراد کشور برای حفظ ناموس و تمامیت ارضی آن می‌باشد و خون پاک جوانان این مرز و بوم و صبر خانواده‌های معظم آنان و جانبازان و آزادگان گرانقدر، بیش از پیش مایه افتخار ملت عزیز ایران اسلامی قرار گرفت تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در ناکامی قرار گیرند.


  گرداب؛ تیم رصد سایبری سپاه
با عرض تشکر و سپاس از دلاور مردان عرصه جهاد و ایستادگی و با درورد بر استقامت و پایمردی سبز پوشان سپاه محمد (ص)

این روزها در عرصه اینترنت و فضای حقیقی کمتر کسی است که ازشناسایی و فروپاشی و دستگیری مدیران سایت های  مستهجن و ضددینی مرتبط  به آنها  چند شبکه سازمان یافته را که در ترویج بی بندوباری اخلاقی و هجوم به ارزش های اخلاقی و دینی مردم فعال بودند را توسط جان برکفان سپاه پاسداران بی خبر باشد

راه اندازی سایت‌های مستهجن و تبلیغات علیه ایران که از ده سال پیش آغاز شده و در پنج سال اخیر گسترش و بسط پیدا کرده ،در مسیر بزرگتری که همان نابودی فرهنگ ایرانی، اسلامی چندین هزار ساله ملت بزرگ ایران است، می‌باشد ،که هر بار به شکلی وازطریق نرم و در فضای مجازی اقدام به گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه دست بکار می شده است.

در آغاز سال جدید بهترین خبری که دل مردم قهرمان و شهید پرور ایران را شاد نمود همین خبر بود. مدتها بود که دغدغه هایی در بین گروهی از مدیران و کاربران سایت و سایبر از روی کار امدن و رشد قارچی شکل اینگونه سایت ها وجود داشت که با رایزنی ها و بحثهایی بین کارشناسان و کارگزاران و مسئولین اینگونه مکانها در میان گذاشته می شد. و حتی طی مقالات و مصاحبه هایی این درد و دغدغه بیان می گشت و خواسته های عزیزان در یافتن راهکارهایی برای مبارزه با اینگونه حرکت ها بازگو و تحلیل و مباحثه شد. اما با احساس مسئولیت عزیزان سپاهی و مبارزان حقگو و ولایتمداران و سربازان گم نامامام زمان عج یک بار دیگر لبیک به هل من ناصر گویان این وادی دادند و با دستگیری و انهدام این گروه نشان دادند که در هرکجا و هر صحنه مبارزه پیروز میدان هستند و خواهند بود.

این تشکر و قدر دانی از جانب همه کسانی است که سعی در ایجادفضای سالم و پاک برای آموزش و تبلیغ را دارند.

به امید موفقیت و نصرت سپاه غیرتمند و سر بازان همیشه پیروز و مومن و متعهد به حق ولایت.

این پست به منزله تشکر و حمایت و قدردانی از این اقدام بسیار ارزنده و بزرگ عزیزانمان در این نهاد مدافع حقوق مستضفین و مومنین اعم از همه اقشار متعهد ایران اسلامی است.

این پیروزی مبارک باد

وبلاگ گروهی فصل انتظار ( سادات علوی)


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات