سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/9/1, 3:46 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

در راستای بسیج ده‌ها میلیونی انجام شد؛
فراخوان عضوگیری اینترنتی بسیج ناحیه بقیة‌الله سپاه شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بقیة‌الله سپاه شیراز از عضوگیری اینترنتی بسیج خبر داد و گفت: افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق فضای مجازی در راستای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی، عضو بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا گرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سی‌امین سالگرد تشکیل بسیج و نامگذاری دهه چهارم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «توسعه و عدالت»، اظهار داشت: باید با بالا بردن بصیرت و تعمیق دین و مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن، با ترویج تفکر بسیج، شاهد حاکمیت تمدن اسلامی باشیم.
وی افزود: عمق استراتژی نظام این است که حاکمیت تمدن اسلام ناب را در دنیا داشته باشد.
گرامی شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج مستضعفان و 30 سال حضور آگاهانه» عنوان و خاطرنشان کرد: در این هفته 170 برنامه با رویکرد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با روش‌های نرم‌افزاری اجرا می‌شود.
وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس، برگزاری مراسم جشن آغاز هفته بسیج با سخنرانی امام جمعه شیراز، همایش ایثار‌گران بسیج و خانواده شهدا و بازنشستگان در حوزه ادارات، افتتاح نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد مقابله با تهدید نرم در 10 حوزه مقاومت، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و پیام کوتاه، تجمع بزرگ بسیج کارگری در دفاع از حریم ولایت را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
گرامی با بیان اینکه پنجم آذر ماه سی‌امین سالگرد تشکیل بسیج است، گفت: در این روز یک‌هزار نفر از بسیجیان شیراز در قالب برنامه «حماسه ماندگار» در مصلای نماز جمعه شیراز گرد هم می‌آیند که از این تعداد 20 گردان عاشورا و کربلا ناحیه بقیة‌الله شیراز است.
فرمانده ناحیه بقیة‌الله سپاهد شیراز نورافشانی و پخش گل و شیرینی در حوزه‌ها، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدا جوایز، مسابقات ورزشی و همایش تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: در این هفته با توجه به گسترش بیماری آنفلوانزای نوع A، تیم‌های پزشکی برای آموزش سلامت و بهداشت در قالب طرح بسیج سازندگی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین در این هفته ستادی برای عضوگیری افراد در بسیج تشکیل می‌شود.
گرامی با بیان اینکه بسیج باید به ‌عنوان استراتژی نظام وظایف خود را به‌ روز انجام دهد، تصریح کرد: برنامه‌های این هفته در راستای ارتقا سطح بصیرت و راه‌های مقابله با دشمن با امکانات نرم‌افزاری مد نظر قرار دارد.
انتهای پیام/ل20

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808300450


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات