سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/8/30, 5:23 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

امام خمینی (ره) : « مسلمین باید از استعمال کالاهای اسرائیلی خودداری کنند و رابطه با اسرائیل و عمّال آن، چه رابطه تجاری ، چه رابطه سیاسی حرام و مخالف با اسلام است

- مقام معظم رهبری(مدظله العالی):تحریم اقتصادی دولت غاصب و به رسمیت نشناختن آن وظیفه همه دولت های مسلمان است و ملت ها باید در برابر این مسئله حساسیت نشان دهند.»

اطلاعاتی درباره چند کالای صهیونیستی

::نستله::
- شرکت نستله ایران نماینده فروش انحصاری نستله سوئیس ( اس – آ) و ادارات فروش و توزیع محصولات نستله را نیز بر عهده دارد.
- محصولات شرکت نستله درایران نسکافه،‌کافی میت، ‌شیر خشک بچه‌، سرلاک و مگی، شکلات کیت کات، لوازم آرایشی لئوریال می‌باشد. که دراین میان مگی به سفارش نستله ایران در شرکت نستله ترکیه تولید می شود.


- شرکت نستله (سوئیس) مالک 1/50% سرمایه‌گذاری تغذیه اسرائیل است.
- درسال 2000 این شرکت میلیون‌ها دلار را برای راه اندازی مرکز Ranad در فلسطین اشغالی سرمایه‌گذاری کرد.
- در 1998 پیتر برابک نماینده نستله جایزه صهیونیستی جوبیلی را از دست بنیامین نتانیاهو دریافت کرد. - نستله سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی را با خرید 10% از سهام شرکت تغذیه اسرائیل (Osem) آغاز کرد.
- دو سال بعد این سهم مالکیت را به 1/50% افزایش داد. در ژانویه 2002 طی قرادادی، مشمول معافیت مالیاتی دولت غاصب اسرائیل قرار گرفت.
- نستله در سال 2000 ،‌ 20 میلیون دلار به صندوق غرامت هولوکاست واریز کرده است. این شرکت همچنین 24% از کمک سالانه 6/5 میلیون دلاری رژیم صهیونیستی به شرکت‌های اقتصادی را دریافت می‌کند.( پاداش خوش خدمتی)
- کمک به انتقال مهاجران یهودی به اسرائیل از دیگر کمک‌های نستله به اسرائیل است. نکته قابل توجه این است که تنها مسلمانان نیستند که نستله را بایکوت کرده اند بلکه UNSION بزرگترین اتحادیه انگلستان و یک گروه مسیحی به نام Christian Aid کالاهای شرکت نستله را به خاطر جنایات اسرائیل، تحریم کرده‌اند.

::کوکاکولا::
- فانتا، کانادا درای و اسپرایت از محصولات این شرکت هستند.
- کوکاکولا در 1966 با زدن یک کارخانه در اسرائیل ضمن شکستن تحریم اقتصادی عرب ها علیه اسرائیل، گام مهمی را در تثبیت این رژیم برداشت.
- در 1997 هیئت اقتصادی دولت اسرائیل درضیافت شام جایزه تجاری اسرائیل، به خاطر 30 سال پشتیبانی از اسرائیل و مقاومت در برابر تحریم اسرائیل به وسیله اتحادیه عرب، از کوکاکولا تقدیر کرد.
- در سال 2001 هیئت مدیره کوکاکولا جشنواره اتاق بازرگانی آمریکا – اسرائیل را میزبانی کرد و حامی اصلی آن بود.
- کوکاکولا آموزش های حامیان اسرائیل را به کارگرانش می دهد که شامل مشاجره ی اعراب و اسرائیل می شود. محتوبات دوره به وسیله شرکت میتر - که به وسیله آژانس یهود پشتیبانی می شود - و دولت اسرائیل فراهم می گردد.
- در فوریه 2002 اعلام شد، کوکاکولا در ازای کمک های میلیونی دولت اسرائیل، می خواهد یک کارخانه جدید در زمین غصب شده فلسطینی در کیریات گات (شهرکی در حیفا که در 1944 ساکنان آن طی عملی نژادپرستانه به اجبار از روستاهای خود تهدید شدند) جهت به کارگیری 700 اسرائیلی بسازد.
- در اکتبر 2005، کوکاکولا سرمایه گزاری خود را در اسرائیل با خرید 51 درصد سهام شرکت شراب سازی تیور اسرائیل افزایش داد.
- حمایت کوکاکولا از همایش های حمایتی از اسرائیل از جمله در فوریه 2002 کوکا کولا به همراه سازمان های صهیونیستی «دوستان اسرائیل» و «هیلل ملی» به عنوان حامی سخنرانی روزنامه نگار نامشهور صهیونیست لیندا گرادستین در دانشگاه مینسوتا.
- و بالاخره اینکه متاسفانه شرکت کوکاکولا در ایران هم اکنون سالانه یک میلیون دلار به این شرکت حامی اسرائیل پرداخت می کند.
::نوکیا::
- شرکت «نوکیا» اقدام به سرمایه گذاری سنگینی در اسرائیل نموده است.
- Lars Wolf مدیر کل نوکیا در مصاحبه ای با روزنامه اورشلیم پست Jerusalem Post (4 مارس 2001) اظهار داشت: «از آنجایی که در پروژه ی داخلی ما به نام «پروژه اسرائیل»، شبکه اسرائیل یکی از اهداف ماست و همچنین سازمان اقتصادی و مرکز تحقیقات نوکیا نیز حساب ویژه ای برروی اسرائیل باز کرده، ما اسرائیل را به عنوان چشم انداز و دورنمای تمام اهداف نوکیا می دانیم.»
- « شرکاء اقتصادی نوکیا (شاخه ای از سازمان اقتصادی نوکیا)» در ماه دسامبر 2000 سرمایه ای ??? میلیون دلاری را به شرکتهای اسرائیلی اختصاص داد. مرکز تحقیقات نوکیا به دنبال بازار اسرائیل به هر وسیله ممکن می باشد.
::تیمبرلند::
- محصولات تیمبرلند عبارتند از: انواع کفش ورزش و راحتی و پوتین و صندل و ...،کاپشن چرم، بادگیرهای ضد آب، کاپشن های سبک، کمربند، کلاه، کوله پشتی، چمدان، جوراب، عینک آفتابی، کیف پول و ساعت.
- تیمبرلند یک شرکت تولید کفش، البسه 1/1 میلیارد دلاری می باشد. Jeffry Swartz رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، یک صهیونیست فعال است.
- در یکی از جلسات «همبستگی اسرائیل» که اخیرا برپا شده بود، او پیشنهاداتی ارائه داد تا تبلیغات و ادعاهای اسرائیل در اجتماع آمریکا باورپذیرتر باشد. در مصاحبه ای به عنوان مدیر اجرائی شرکت، اظهاراتی مبنی بر فرستادن ??? آدم کش به عنوان سفیر اسرائیل به آمریکا، داشت، تا این افراد یهودیان مقیم آمریکا را مجاب به کمک به اسرائیل کنند.
::صنایع دلتا گلیل::
- باس، گپ و کالوین کلین از شرکتهای وابسته به این صنعت هستند.
- «دلتا گلیل» بزرگترین تولید کننده و فروشنده در صنعت نساجی اسرائیل است و یکی از بزرگترین آرمهای تجاری تولید لباس در دنیا را دارا می باشد.
- Dov Lautman موسس، رئیس و بزرگترین سهام دار این شرکت از وابستگان نزدیک رئیس جمهور اسرائیل، اهود باراک می باشد.
- از آنجایی که هزینه تولید محصول به حداقل ممکن برسد، بسیاری از محصولات این شرکت در کشورهای ترکیه، اردن و مصر تولید می شود. بدین صورت که مواد اولیه به اردن می رود، در آنجا دوخته می شود و دوباره به اسرائیل بر می گرردد، و از آنجا با برچسب «Made in Israel» به سراسر جهان فرستاده می شود. ::اینتل::
- محصولات این موسسه عبارتند از: پردازنده های سلرون، پنتیوم، ایتانیوم و ...، Processors - Celeron, Pentium, Itanium, etc،Motherboards, Chipsets, Adapters, Controllers، محصولات شبکه، بی سیم و ابزار ساخت نرم افزار.
- بی تردید اینتل یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل می باشد. یکی از اولین مراکز توسعه این شرکت خارج از آمریکا در منطقه حیفا در سال ?974 بازگشایی شد. و از آن موقع سرمایه گذاری در این رژیم ادامه داشته است. در سال ????، آنها بیش از 4??? اسرائیلی را استخدام کردند و تنها از صادرات کارخانه واقع در Lachish-Qiryat Gat اسرائیل (بازگشایی فوریه 99) تا سقف ?میلیون دلار در روز و به طور تقریبی یک میلیار دلار در سال درآمد دارد.
http://www.motalebe.ir/index.php?action=show_news&news_id=3982
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به:
www.inminds.co.uk/boycott-israel.html
www.inminds.co.uk/boycott-israel.php


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات