سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : یکشنبه 88/7/19, 10:24 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

هاله چیست؟ - دکتر مطلب برازنده

مآخذ: کتاب دانشکده متافیزیک کی آرا، تآلیف مطلب برازنده، انتشارات کوشامهر
هر چیز در جهان تنها یک نوسان است. هر اتم، هر قسمت از یک اتم، هر الکترون، هر ذره‌ی بنیادی، حتی افکار و آگاهی ما، همه نوسان هستند. ما می‌توانیم هاله را یک نوسان بدانیم، که هر موجود مادی را احاطه کرده است. این تعریف برای مطالعه‌ی هاله کافی است، به شرط اینکه بتوانیم خود را به دیدن نوسان هاله عادت دهیم.

این عکس واقعی از هاله دور انگشتان یک دست است که با دوربین کرلیان گرفته شده است که حاوی امواج الکترومغناطیسی بسیار ظریف است.

این هم عکس یک هاله کامل انسان که البته شبیه سازی کامپیوتری شده است که با اطلاعات دریافتی از دوربینهای کرلیان ساخته شده است.



vهاله‌ی اطراف موجودات زنده (انسانها، گیاهان، …) در زمانهای مختلف تغییر می‌کند و گاهی این تغییر خیلی سریع رخ میدهد.
vهاله اطراف موجودات غیر زنده (سنگها، بلورها، آب، …) اصولاً ثابت است.
حقایق بالا بدون هیچ تردیدی، توسط دانشمندان روسی که در پنجاه سال گذشته، با استفاده از «پدیده‌ی کرلیان» پیرامون هاله مطالعه کرده‌اند، اثبات شده است.
هاله‌ی اطراف انسان، تا حدی متشکل از امواج الکترومغناطیس است، که طیف امواج میکروویو، از مادون قرمز تا فرابنفش را در بر می‌گیرد. به نظر می‌رسد که امواج میکروویو، با فرکانس پایین و بخش مادون قرمز طیف (حرارت بدن)، مربوط به سطوح پایین فعالیت بدن ما هستند (ساختمان DNA ، متابولیسم، جریان خون و غیره). در حالی که بخش فرکانس بالا (فرابنفش)، بیشتر مربوط به فعالیت آگاهانه‌ی ما است، مانند: تفکر، خلاقیت، اراده، منش، و عواطف. دانشمندان روسی که در زمینه‌ی مطالعه‌ی هاله، سه دهه جلوتر از هر کس دیگر هستند، کشف کردند که با تأثیر بر هاله‌ی میکروویو DNA، می‌توان DNA انسان را تغییر داد. بخش فرکانس بالا (فرابنفش)، بسیار مهم و جالب و در عین حال بسیار ناشناخته است. این قسمت با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

Reference: Dr. Motaleb Barazandeh, Chiara College of Metaphysics, Kushamehr
publications, 1381

هاله در واقع بخشی از وجود انسان می باشد به عبارتی هاله انرژی های هفت کالبد انسان می باشد.
شناخت هاله ما را به شناخت بیشتر وجود خود رهنمون می کند و ما را با پیچدگی های انسان آشنا می سازد و از این طریق بیشتر به عظمت خود و خدای خود پی خواهیم برد.
بحث هاله و شناخت آن از مباحث پایه ای در متافیزیک می باشد و دارای کاربرد های فرآوان می باشد با شناخت هاله و عوامل موثر بر آن می توانیم از خود و ابعاد دیگر وجود خود بیشتر مواظبت و نگهداری کنیم.
در ادامه به مطلبی در باره هاله از کتاب راه میان بر تالین مهندس محمد امین توجه فرمایید.
هاله نورانی
در اطراف ما انسانها میدانی از انرژی لطیف با قطر تقریبی 5/1 متر وجود دارد که با چشم معمولی قابل رویت نیست و هاله نامیده می شود. این میدان انرژی ما را همچون تخم مرغ بزرگی در بر گرفته است. این میدان طول موج و فرکانس غیر قابل رویت با چشم فیزیکی در حالت عادی دارد، اما با تمرینات خاص می توان این انرژی ها را دید و لمس کرد.
امروزه این میدان انرژی کاملا شناخته شده و عوامل موثر بر آن و روش های تاثیر گذاری بر آن مشخص گردیده است.
سابقه شناخت هاله در فرهنگ ها و ملل قدیم تاچند هزار سال قابل ردیابی است. چینی ها در 4000 سال پیش هاله را می شناختند و روش های تاثیر گذاری برآن را می دانستند، مصریان، یونانیان، هندوها و ژاپنی ها نیز از فرهنگ هایی هستند که در این رابطه کارهای علمی ثبت شده ای دارند. دانشمندان زیادی پیرامون هاله مطالعه و تحقیق کرده اند از جمله نیوتن، بقراط، فیثاغورث، دکتر ویلیام رایش،
« سیمون کرلیان» و...
سیمون کرلیان یک دانشمند روسی است که بیش از 60 سال پیش(1940 ) عینک های مخصوص برای دیدن هاله ساخت. بعدها دوربین های عکاسی و فیلم برداری ساخته شد. امروزه سیستم های پیشرفته GDV ساخته شده است که با روش های نوین و فن آوری محاسبات کامپیوتری در زمان کوتاهی یک چکاب کامل از وضعیت هاله و چاکراهای انسان، به کمک هاله انگشتان انجام می دهد. از این روش در مراکز تحقیقاتی و بیمارستانهای کشورهایی مثل امریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا و اسپانیا برای بررسی حالات سلامتی و بیماری استفاده می شود.
ابن سینا دانشمند بزرگ ایرانی هاله را می شناخته و می دیده است، روش هایی نیز برای تاثیر گذاری بر آن داشته که در تشخیص و درمان از آن استفاده می کرده است.
امروزه کتابهای زیادی در رابطه با هاله و اثرات آن و ویژگیهای آن نوشته شده است و حجم زیادی اطلاعات، مقالات و عکس از هاله بر روی اینترنت موجود می باشد.
اهمیت هاله برای ما در این است که هرگونه بیماری جسمی و یا مشکل ذهنی در انسان ابتدا بصورت توده ای از انرژی منفی در هاله پدیدار می شود بنابراین می توان قبل از بیمار شدن جسم نشانه های آن را در هاله یافت و از بروز آن در جسم جلوگیری کرد.
تامین انرژی مورد نیاز ابعاد مختلف وجود انسان بخصوص ابعاد ماورایی، برقراری ارتباط درونی بین ابعاد مختلف وجود انسان و همچنین ایجاد ارتباط بین انسان و جهان از وظایف هاله نورانی انسان می باشد.
انرژی های هاله با نامهای مختلفی از جمله «چی» یا« شی» در چین، «پرانا» در هند، «کی» در ژاپن نامیده می شود. «کی» یکی از دو بخش انرژی ریکی ( ری _ کی ) است. یکی از ویژگیهای ریکی این است که همزمان بر تمام سطوح انرژی های انسان تاثیر می گذارد و همه ابعاد وجودی انسان را متعادل می کند.
شناخت هاله به عنوان بخشی از وجود ما می تواند اطلاعات کاملتری از ابعاد ماورایی انسان را در اختیار ما قرار دهد و ما را بیش از پیش به شناخت خود رهنمون گرداند، با شناخت پیچیدگی های وجود خود بیشتر به عظمت، قدرت و توانایی های خود پی خواهیم برد.
هاله انسان بطور طبیعی در شب و هنگام خواب شارژ می شود و انرژی جذب می کند و در طول روز این انرژی مصرف می شود. روش های دیگری هم برای شارژ هاله بصورت ارادی و همچنین ایجاد حصار برای هاله وجود دارد.

چه عواملی بر هاله اثر میگذارند ؟

عوامل زیادی بر هاله، سلامتی یا بیماری آن و نیز میزان انرژی های آن اثر می گذارند مهمترین این عوامل عبارتند از :
- سن ( کمیت و کیفیت هاله در سنین مختلف یکسان نیست )
- سلامتی یا بیماری
- ایمان ( بودن یا نبودن ایمان، کمیت و کیفیت ایمان )
- علم و دانش
- افکار، گفتار، اعمال
- گناه و معصیت
- نوع کار و شغل
- عوامل محیطی ( رنگ و نور محیط، سکوت و آلودگی های صوتی، حرارت و رطوبت و... )
- محرک های عاطفی و ذهنی ( کتاب، فیلم و... )
- افکار و اندیشه
توجه کنید که عوامل فوق می توانند برکمیت یا کیفیت هاله و یا بر هر دو اثر بگذارند و این اثر می تواند مثبت یا منفی، دائمی یا موقت باشد. همانطور که بیان گردید هر بیماری قبل از رسیدن به جسم فیزیکی در هاله نمایان می شود و برعکس اگر آسیبی به هاله برسد بصورت بیماری در جسم فیزیکی نمایان می گردد.
اندیشه انسان یکی از عوامل مهم و اثر گذار بر هاله و سطح انرژی های آن می باشد به این ترتیب که اندیشه های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می برد و از نظر کمی نیز می تواند هاله انسان را بزرگتر نماید.
برعکس اندیشه های منفی، بدبینی ها، احساس تنفر از خود و دیگران، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه حقیر و سُست بر هاله اثر تخریبی می گذارد و سطح انرژی های آن را بشدت کاهش می دهد و انرژی زیادی از انسان می گیرد. بنابراین لازم است تا انسان وجود خود را از این اندیشه ها و احساسات منفی که مانع رشد و شکوفایی استعدادهای او می شود دور نگه دارد.
انجام عبادات و اعمال مذهبی مطابق با اعتقادات و نیز رعایت اصول صحیح انجام آن یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر افزایش سطح انرژی های هاله می باشد.
ریکی و تمرینات آن یکی از ابزار های موثر و قدرتمند برای محفوظ بودن از این گونه اندیشه و جایگزین کردن آنها با اندیشه های مثبت می باشد. ریکی یک راه مهم و ساده برای تاثیر گذاری بر هاله و چاکراها می باشد زیرا ریکی ابتدا بر سیستم انرژی و هاله تاثیر می گذارد و با بهبود وضعیت سیستم انرژی، اثرات آن بر جسم و ذهن نیز نمایان می گردد.
www.daneshju.ir/forum/f478/t29560.html


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات