سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
آخرین مطالب


لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : شنبه 88/6/21, 1:42 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 

فرماندار شیراز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس با تأکید بر ضرورت هرچه بهتر شدن این روز گفت: باید به روز قدس به عنوان یک تکلیف الهی و اعتقادی نگاه کرد، چون اگر روز قدس را در مبنای عمل به تکلیف ببینیم مسائل برای همه حل می شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، ابراهیم عزیزی تصریح کرد: روز قدس باید نسبت به سال های قبل بهتر و باشکوهتر برگزار شود.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد جریان های ورشکسته و وابسته به جریان صهیونیسم و اردوگاه استکبار به روز قدس خدشه وارد کنند، گفت: باید با کسانی که قصد وارد کردن خدشه به روز قدس را دارند برخورد جدی صورت بگیرد.
عزیزی ادامه داد: آزادی قدس نیازمند توجهات جمعی، عزم مسلمانان و یکپارچگی امت اسلام است لذا راهپیمایی روز قدس باید با شکوه برگزار شود.
وی در ادامه با اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی شهر شیراز از خیابان 15 خرداد (پارامونت) شروع و پس از عبور از مسیرهای خیابان لطفعلی خان زند، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت ا... دستغیب به مصلای نماز جمعه ختم می شود.
وی تصریح کرد: ساعت شروع راهپیمای روز قدس 10 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می باشد.

فرماندار شهرستان شیراز متذکر شد: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس باید همه دستگاه ها با ارسال بیانیه و اطلاعیه همه گروه ها و اقشار را به حضور در راهپیمایی دعوت کنند.
وی در پایان بر حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: لازم به ذکر است که امسال برای اولین بار در شهر صدرا و گویم به صورت مستقل و با حضور یکپارچه و گسترده مردم برگزار می شود که مسیر راهپیمایی در شهر صدرا از طریق نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر صدرا اعلام خواهد شد. 


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات