سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 87/12/20, 1:13 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 
ولادت باسعادت حضرت محمد(ص)رسول گرامی اسلام مبارک باد

لزوم حفظ وحدت و توجه به تکلیف
  سعی کنید وحدت را حفظنمایید؛ وحدت بین خودتان ، وحدت بین خودتان و مسئولین و وحدت بین خودتان ومردم . شما می بینید که تمام سعی منافقین و مفسدین خارج و داخل بر این است که بین مردم شکاف ایجاد نمایند و این خود بهترین دلیل است که ما باید وحدتمان را حفظکنیم .
این پیروزی عظیم و بزرگی که رزمندگان ما به دست آورده اند و وابسته به قدرتهای بزرگ را از سرزمین خودمان بیرون کردند، از حفظ وحدت است . امروز تمامی رسانه های گروهی سعی می کنند یا پیروزی ما را منعکس نکنند و یا اگر می کنند، بلافاصله با داد و بیداد خطر این پیروزی را در منطقه گوشزد نمایند و فریاد برمی دارند که اگر ایران پیروز شود با منطقه چه می کند، با کشورهای خلیج چه خواهد کرد.
آنچه مردم را مجتمع می کند همین ائمه جماعت و جمعه هاست .  سعی کنید مسائل خودتان را مطرح کنید و با یکدیگر تفاهم داشته باشید، مردم هم که در صحنه حاضر و ناظرند، دیگر هیچ ترسی نیست . امروز همکاری وهمیاری مردم بیسابقه است ، ما هر روز شاهد زنانی هستیم که ماحصل عمرشان ، یک تکهطلا را می آورند و در راه خدا و جنگ انفاق می کنند. از طرف دیگر یکی از آقایان به من گفت که در جبهه نوجوان دوازده - سیزده ساله ای را دیده است که دستش قطع شده وبلافاصله دست قطع شده خود را گرفته و رفته است به سوی میدان جنگ . خوب توجه کنید در چنین موقعیتی تکلیف ما چیست ؟ خیلی روشن است که تکلیف همگی ما خیلی سنگین است . اگر - خدای ناخواسته - اشتباهی کنیم آنها که منافعشان در خطر است آن رادر داخل و خارج بزرگ می کنند و علیه ما تبلیغات می کنند.
سعی کنید مطالعه کنید که در خطبه هایتان چه می خواهید بگویید. امیدوارم اسلام به دست شما منتشر شود تا مقدمه ای شود برای ظهور حضرت مهدی - عجل الله تعالی فرجه الشریف - امیدوارم موفق و موید باشید.

منبع:

صحیفه امام خمینی(ره)

 http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950&vn=16&gpn=260&mi=7604


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات